Heist 1e level

Pagina: 1
Acties:

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Topicstarter
Hoi,
kan iemand mij vertellen hoe ik in het spel Heist in het 1e level aan geld kom? Ik wil nl. niet een bank of winkel beroven. Gewoon op de legale manier.

bvd Joris

tremble and despair for i am power!

Verwijderd

Moet wel op de criminele manier :)

-Koop shotgun
-Beroof de trailers (1 kan neit ivm alarm gaat danw el af)
-Ga naar apotheek en beroof die alarm gaat af maar je krijg geld en medickits. Verkoop de medickits bij toms hardware (dacht ik)
nu heb je iets van 2300.
-Koop lockpicks.
-ga nu naar die gast in restaurant die alles goed kan kraken. En huur hem en geef hem de lockpicks.
-Beroof de bank.
-Ren als een gek naar die andere gast die in wapens gespecialiceerd is. En huur hem ook.
-Ga nu naar de bus station en wacht tot 12 uur.

Verwijderd

YESSSSS, thnx man, ik was net van plan om ook een trhead hierover te posten, want ik kwam er echt nie uit!!! THNX

Heeej Gamers,

Ik zit met een probleempje, ik heb net Heist gedownd, en ik ben het nu aan het spelen, maar ik begrijp er geen ster van, en het ziet er heel vet uit enzo, maar ik kom er gewoon niet uit hoe je zo'n overval moet verrichten, dus als een van jullie ergens een guide weet, of misschien heb je zelf wat tips, heel graag, want ik begin echt cranky :s te worden hiero!!!!!!

Bij voorbaat dank,

Awake

• Rush

Rush

joris is

Topicstarter
Oki, harstikke bedankt!

Verwijderd

Yo, is wel een moeilijke opzet, want je kunt haast niet ongezien naar het restaurant komen.

Verwijderd

Ik wordt de hele tijd gepakt door de politie. Ook als ik de woestijn heb in kunnen rennen en als ik dan naar het motel ga word ik 'gespot'. Help!!!!

Verwijderd

Gewoon schieten, ik schiet eerst alle juten af, dan kan ik die ene gast huren alleen verder kom ik dan niet :(:(:(

Verwijderd

Dit klinkt als een leuk spel, waarom heb ik er nog nooit van gehoord?

• Rush

Rush

joris is

Topicstarter
Op woensdag 14 februari 2001 21:46 schreef 007 het volgende:
Dit klinkt als een leuk spel, waarom heb ik er nog nooit van gehoord?
Klinkt als... heel erg kut. Zie er idd heel gaaf/vet uit in het begin. Maar probeer het maar eens te spelen NOT. Alleen voor de echte die-hards het proberen waard dacht ik zo...

Verwijderd

Goed,
Eerst naar trailerpark, daarna naar apotheek.
Daarna naar Hardware (waar je wirecutters kan kopen) daarna naar busstation (allemaal beroven) dan haal je hacker op. Dan ga je electronic shop beroven. Daarna de bank beroven, dan ren je naar die andere gast bovenin en intussen heb je alle juten gedood.
Ik kocht toen alle wapens die ik kon kopen en ben in het busstation gaan wachten tot ik in de bus kon en ben met de bus weggereden.

Hoe ik die med kits kan verkopen weet ik niet, ik heb een optie : Kopen... Niet verkopen.

Nu ben ik in level 2...
Net zo'n hell als 1
DEMN
IK MOET DIT SPEL UITSPELEN!!!!!!
Pagina: 1