Ik heb na wat geklooi eindelijk mijn wireless Broadcom kaartje aan de praat gekregen d.m.v. ndiswrapper onder SuSE 10.1. Alles werkt nu prima, zelfs WPA & AES nadat in eerste instantie alleen WEP wilde werken. Het enige nadeel is dat ik na elke reboot ik weer 'modprobe ndiswrapper' moet uitvoeren, anders werkt de kaart niet. Hoe zorg ik ervoor dat dit commando tijdens starten van Linux wordt uitgevoerd?
Doe een google search op modules en wellicht krijg je jouw antwoord op deze basic vraag. Maar waarschijnlijk verklapt iemand dit aan jou, zodat je wordt beroofd van het leerproces.
Tell me your problem, not the solution you think I should build for you.
Tuurlijk!cherwin schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:03:
Doe een google search op modules en wellicht krijg je jouw antwoord op deze basic vraag. Maar waarschijnlijk verklapt iemand dit aan jou, zodat je wordt beroofd van het leerproces.
code:
1
| man modprobe |
Ik heb al gezocht, maar waarschijnlijk dus op de verkeerde term blijkt nu dus.cherwin schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:03:
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()