Shift a werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:59
Sinds anderhalve week kan ik met mijn toetsenbord, een Logitech Cordless Optical, niet meer de toetsencombinatie Shift + a uitvoeren, hiervoor moet ik iedere keer caps-lock in drukken, dat is op zich niet zo erg, maar tijdens het gamen is dit een stuk lastiger, als ik dan silent wil lopen dmv shift en dan naar links wil strafen dat gaat gewoon niet.
Zojuist was het trouwens helemaal erg, toen reageerde de helft van de tijd het toetsenbord niet meer.
Het eerst wat ik dacht is dat de batterijen leeg zijn, ik dus nieuwe batterijen gehaald en erin gedaan, maar dit gaf nog steeds hetzelfde probleem.
Hierna had ik een ander, ouder, ook draadloos toetsenbord gepakt van Medion, deze geinstalleerd, maar ook hiermee hetzelfde probleem.

Ik weet nu echt niet meer wat het kan zijn, het laatste probleem wat ik denk dat het kan zijn is dat mijn Logitech MX1000 muis problemen geeft met draadloze apparatuur die in de buurt staat, maar ik heb geen bedraad toetsenbord in de buurt om het te testen.

Graag jullie wijze raad over dit probleem :) .

Verwijderd

Als een ander toetsenbord hetzelfde doet ligt het (lijkt me) iig niet aan het bord. Kun je Het bord ook testen op een andere pc? Dan weet je of je in hardware of in software moet zoeken (ik gok het laatste) :)

• JanW
Heb nu een toetsenbord met draad gevonden, deze aangesloten, maar ook hier werkt het niet. Toetsenbord werkte wel goed op een andere PC.

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

laat maar...

ps2 of usb toetsenborden?

[ Voor 147% gewijzigd door nowell op 08-11-2006 16:27 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:24

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Je hebt niet toevallig een of ander programma geïnstalleerd staan wat die specifieke combo afvangt als global hotkey ofzo :?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• JanW
Het is een PS2 toetsenbord, heb 1 programma dat Global hotkeys gebruikt, en dat is Foobar2000, maar die heeft niet de combinatie shift + a, geen van beide toetsen komen zelfs voor in die lijst met hotkeys.

Verwijderd

Ehm, wat dacht je ervan om dat programma te disablen/deinstalleren? Daar zou ik iig mee beginnen.

• JanW
AAAAAAAA

-edit-

Lol, inderdaad, zonder Foobar2000 werkt het wel... Vreemd eigenlijk, maar nu is nog maar de helft van het probleem opgelost 8)7

-edit-
Foobar2000 geherinstalleerd, hotkeys opnieuw ingesteld en nu werkt het weer goed. Bedankt voor de hulp, dit kan dicht O-) .

[ Voor 120% gewijzigd door JanW op 08-11-2006 16:46 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zo te horen was je Foobar2000 nogal fubar... :z

Maareh, vragen die 'opgelost' zijn gaan op GoT niet dicht, alleen topics die niet aan beleid voldoen :o

Wat wel zo is, is dat topics in het juiste subforum geplaatst moeten worden. Software problemen graag in CSA - ik move ff :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.