Toon posts:

Welke vga cooler Asus Ati X1600 Pro?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus PCIexpress EAX1600 Pro 256mb videokaart.
Deze maakt een immens lawaai en wil deze graag vervangen door een zo'n stil mogelijke cooler.
Nu heb ik wat websites bekeken van fabrikanten die vga coolers produceren maar behalve bij zalman is niet te zien voor welke videokaarten deze geschikt zijn.
De enigste cooler die mijn videokaart ondersteunt is de Zalman VF900-Cu (Noise Level : 18.5 ~ 25.0dB ± 10% ).

Zijn er nog meerdere coolers die op mijn GPU passen en eventueel stiller en goedkoper zijn?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kijk eens naar Artic silencer. Die passen op veel videokaarten en schijnen ook erg stil te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:57:
Kijk eens naar Artic silencer. Die passen op veel videokaarten en schijnen ook erg stil te zijn.
Bedankt voor je reactie!
De ATI Silencer 1 (Rev. 2) van Artic past wel op mijn videokaart.
Helaas kan ik op de website niet zien hoeveel geluid (DB) deze produceert en dus beter of slechter dan de Zalman is!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 16:03 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je ff via google zoekt is het vast te vinden in een review hoe stil ie precies is.

Hier op tweakers heeft iemand er een survey over geschreven waar je vast wat aan hebt.
http://tweakers.net/productsurvey/survey/1298

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wil je er mee overclocken of ga je echt voor de stilte?

Verwijderd

Topicstarter
FiXeR.nl schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:27:
Wil je er mee overclocken of ga je echt voor de stilte?
Voor de stilte! Ik heb de Zalman VF900-Cu al besteld vandaag maar eens ff proberen...

Edit: Zo nu hoor ik eindelijk een keer mijn harde schijven wanneer ze iets moeten verwerken!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 17:31 ]

Pagina: 1