Ik kom er niet uit, vele oplossingen voor het 'probleem' van de deprecated EMBED maar geen enkele oplossing (die ik heb gezien) fix het volgende probleem:
Ik heb een swf met daarin een preload (1% - 100%). Wanneer ik de volgende code gebruik
dan werkt (alleen) in Internet Explorer het preloaden niet meer. IE wacht dan met de flash weer te geven totdat deze helemaal geladen is.
Is hier een oplossing voor? Moet er wel bijzeggen dat ik het in principe zonder javascript wil (die RunFlash is puur voor de activation)
Ik heb een swf met daarin een preload (1% - 100%). Wanneer ik de volgende code gebruik
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <script type="text/javascript">RunFlash('factory.swf');</script>
<noscript>
<object id="factory" type="application/x-shockwave-flash" data="lib/flash/factory.swf" width="100%" height="100%" VIEWASTEXT>
<param name="movie" value="lib/flash/factory.swf">
<param name="bgcolor" value="#333333" />
<param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" />
<h3>U heeft geen (of de onjuiste) flashversie.</h3><br>Installeer daartoe de <a href="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" target="_blank">FLASH plugin</a>.
</object>
</noscript> |
dan werkt (alleen) in Internet Explorer het preloaden niet meer. IE wacht dan met de flash weer te geven totdat deze helemaal geladen is.
Is hier een oplossing voor? Moet er wel bijzeggen dat ik het in principe zonder javascript wil (die RunFlash is puur voor de activation)