Toon posts:

custom Password policy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan je dmv een policy kiezen voor het gebruik van letters en cijfers (ongeacht hoofdletters / interpunctie tekens)

als je strong password aanzet dan moet je kleine letters hoofdletters en cijfers maar ik wil ongeacht hoofdletters / kleine letters dus dat je bijvoorbeeld als wachtwoord kan hebben:

ilone1346

testHAHA11

GEweldig92

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:17

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Waar wil je dat? Windows?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

Topicstarter
ja... windows server 2003...

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:17

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Volgens mij kun je dit niet instellen op eenvoudige wijze. Wat ik met google heb kunnen vinden is het volgende maar of het werkt.... ik weet het niet. http://www.devx.com/security/Article/21522
"In this article, learn how to create a Custom Password Filter (DLL in C++) that validates passwords against a configurable regular expression."
Ik hoop dat er iemand anders is die uitsluitsel kan geven...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

het lijkt een mogelijkheid, maar ik zou het wel grondig testen voordat je dit doet. Overigens is in principe bedoelt om een strakkere policy te krijgen, niet voor een mindere.

Weet ook goed wat je doet met regular expressions. Hier zijn boeken vol over geschreven en een klein foutje kan je policy helemaal verneuken :)