Toon posts:

Aziatische Typografie - Word 2003 Standard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier binnen mijn bedrijf, Windows XP Clients.
Die allemaal voorzien zijn van exact dezelfde OS image en ook exact dezelfde office installatie.

Echter is mijn probleem dat sommige gebruikers deze tabbladen hebben:
Afbeeldingslocatie: http://ivo.slaats.googlepages.com/azia.jpg
(en de opmaak wordt hierdoor fout weergegeven)

En op diezelfde client heeft een andere gebruiker dat scherm niet:
Afbeeldingslocatie: http://ivo.slaats.googlepages.com/non-azia.jpg

Ik heb vergeleken met verschillende clients maar ik krijg geen hoogte, van dit probleem.
Ook heeft het niet te maken met Porfessional of Standard installatie.
Dan blijft het probleem hetzelfde.

Kan iemand mij vertellen hoe deze optie's uit zijn te schakelen..?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die dit probleem ooit heeft gezien.. :(

• bluesparkle
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 13:28
Check eens de taalinstellingen voor Office 2003 en dan tabblad ingeschakelde talen.

Misschien kun je die per user instellen en heeft er iemand aan zitten rommelen.....if you know what i mean ;)

Verwijderd

heeft dat misschien te maken met de taaltoolbar in de taakbalk (ctfmon proces aimgh). daar kan je geavanceerde taalservices in- & uitschakelen, die ws deze tab kunnen activeren/deactiveren.

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zit het verschil hem niet in de thema settings van het os.
Mijn gedachten zegt dat de een Windows Klassiek gebruikt en de andere Windows Media Center.

edit:

Lol, vond het al zo transparante gedachte :>

[ Voor 18% gewijzigd door matinez op 13-11-2006 20:06 ]

Verwijderd

matinez schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:21:
Zit het verschil hem niet in de thema settings van het os.
Mijn gedachten zegt dat de een Windows Klassiek gebruikt en de andere Windows Media Center.
het gaat om de tab "aziatische typografie" ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:04:
[...]
het gaat om de tab "aziatische typografie" ;)
Ja, De versie is exact hetzelfde, alleen draai ik hier de royale skin :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 17:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds niets gevonden, ik zal mijn vraag wat beter formuleren:

Er worden hier op mijn werk Certificaten geprint (naar Word 2003) vanuit BaaN (erp software)

Deze moeten en zien er zo uit op client die geen Aziatische Typografie (in het optie scherm van word hebben)
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/7056/certgoodov0.th.jpg

Maar op de client die WEL Aziatische Typografie heeft ziet het zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/9090/certbadmf8.th.jpg

Met lettertyper verkleinen wordt het ook niet veel beter, het Typografie tab blad ziet er trouwens zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://img293.imageshack.us/img293/1024/typografiewi9.png

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 13:51 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En via control panel > regional & language options alle opties en tabbladen nagelopen? Als een user administrator kan zoiets wellicht tijdens het inloggen geïnstalleerd worden?
Misschien kan je ook met iets als regshot of de MS Sysinternals tools kijken of er ergens verschillen optreden...
Anders kan de user misschien eens ondersteuning via buitenlandse talen hebben geinstalleerd toen een website oid er om vroeg?
Of heeft die user een keer ingelogd op een pc met een proofing tools uit Azië? Dan krijg je ook dat tabblad.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:49:
En via control panel > regional & language options alle opties en tabbladen nagelopen? Als een user administrator kan zoiets wellicht tijdens het inloggen geïnstalleerd worden?
Alles exact hetzelfde, en ze zijn geen Administrator

Misschien kan je ook met iets als regshot of de MS Sysinternals tools kijken of er ergens verschillen optreden...
Anders kan de user misschien eens ondersteuning via buitenlandse talen hebben geinstalleerd toen een website oid er om vroeg?
Op exact dezelfde client die ik nu gebruik om te testen is dit niet het geval.
Of heeft die user een keer ingelogd op een pc met een proofing tools uit Azië? Dan krijg je ook dat tabblad.
Ook op mijn test machine is dit niet het geval en mijn gebruikers hebben hier geen recht toe.
Ik vind dit echt vreemd, we zitten hier met 4 experts en we komen er niet uit.

User profile weg gooien heeft geen zin, office opnieuw installeren werkt ook niet, met of zonder updates,
Het maakt allemaal niets uit. 8)7

Ik ben echter morgen bij Microsoft Nederland voor een Office 2007 cursus, en hun ga ik dit probleem ook voorleggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 09:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist bij Microsoft geweest en de Office Experts daar weten niet waar het vanaf komt en hoe ermee om te gaan..!!
Ze adviseren me een call aan te maken, of het op de Microsoft nieuwsgroepen te posten.
Pagina: 1