Hallo,
ik zit met een raar probleem waar ik niet echt wijzer van wordt.
Het zit zo:
pc van klant is binnengekomen voor paar "kleine" probleempjes. Panda gaf melding van smitfraud.d en zo.
Nu is alles goed verlopen behalve dat de PC reboot (of BSOD geeft) bij het installeren van de windows updates. Hij geeft gewoon de 0x0000008E met random waardes erachter, er staat geen driver bij of zo...
Nu wat heb ik gedaan:
(in de eerste plaats veeeel gezocht maar niets gevonden)
smitrem voor smitfraude weg te halen
spyware verwijderd (adaware, S&D, ewido)
gescand met Panda
panda verwijderd
geheugen getest
windows erboven geïnstalleerd
niets lijkt te helpen.
Kan ik de reeds gedownloadde updates verwijderen? Misschien dat er een foutieve download bijzit of zo
Nadat ik windows er boven gezet heb heeft hij wel 60 updates gevonden en blijkbaar een deel geïnstalleerd ook (11 niet)
Iemand raad?
ik zit met een raar probleem waar ik niet echt wijzer van wordt.
Het zit zo:
pc van klant is binnengekomen voor paar "kleine" probleempjes. Panda gaf melding van smitfraud.d en zo.
Nu is alles goed verlopen behalve dat de PC reboot (of BSOD geeft) bij het installeren van de windows updates. Hij geeft gewoon de 0x0000008E met random waardes erachter, er staat geen driver bij of zo...
Nu wat heb ik gedaan:
(in de eerste plaats veeeel gezocht maar niets gevonden)
smitrem voor smitfraude weg te halen
spyware verwijderd (adaware, S&D, ewido)
gescand met Panda
panda verwijderd
geheugen getest
windows erboven geïnstalleerd
niets lijkt te helpen.
Kan ik de reeds gedownloadde updates verwijderen? Misschien dat er een foutieve download bijzit of zo
Nadat ik windows er boven gezet heb heeft hij wel 60 updates gevonden en blijkbaar een deel geïnstalleerd ook (11 niet)
Iemand raad?
Simke