Toon posts:

zwart beeld na installatie xp pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo heb net op een oude AMD 1800 + van mij windows xp gezet. het is een simpele pc met 512 geheugen. na de installatie van win xp pro krijg ik echter alleen zwart beeld. Ik had er een oude 15 ' beeldscherm aan wat ik eerst dacht dat het aan lag. ik heb hierna een andere 17 ' en een 19' eraan gehangen. in veilige modus krijg ik wel beeld. na zoeken op forum had ik wat topic gelezen over refres rate. Deze wou ik dan ook vast proberen in te stellen. Ik kon in mijn apparaten beheer echter geen monitor vinden om dit te doen. Het lukt mij ook met geen mogelijkheid een toe te voegen. Heb nu 2 verschillende video kaarten geprobeerd en 3 monitoren. maar kan nergen de refresh rate instellen. weet iemand hier een mogelijkheid mij weer beeld te geven ( behalve dan in veilige modus ).

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:52
Probeer eens in VGA modus op te starten (dat is dus niet veilige modus) en daar je resolutie en refreshrate veranderen.

• cman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:19
refreshrate instellen: eigenschappen van bureaublad - tabblad instellingen - knop geavanceerd - tabblad beeldscherm (of monitor in engels)...

Maar als je onmiddellijk na de installatie niet meer in windows geraakt denk ik niet dat het daar aan ligt... Gooi in safe mode je driver van de videokaart er eens uit...

BOE