Ik ben hiero een beetje aan het proberen of Chello (Terayon) ook op een andere netwerkkaart werkt. Maar tot mijn grote verbazing gaat zelfs het link ledje nog niet aan.
Doe ik iets verkeerd?
Doe ik iets verkeerd?
Verwijderd
Verwijderd
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Het zal toch niet waar zijn.....Op woensdag 31 januari 2001 21:50 schreef siet het volgende:
nou, volgens de installateur word het mac adres wel degelijk opgeslagen!
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Moet je dan elke keer bellen als je een andere netwerkkaart hebt. Of is dat slechts eenmalig. En kun je dan in het vervolg elke netwerkkaart eraan knopen die je wilt?Op woensdag 31 januari 2001 21:52 schreef Macros het volgende:
Je moet dan effe naar Chello bellen met de mededeling dat ze effe je mac-address van je netwerkkaart moeten resetten.
De eerste keer dat je het aansluit lezen ze het mac-address van je netwerkkaart uit, en zorgen ervoor dat de modem alleen maar daarmee werkt.
Als ze het resetten, kan je weer een andere netwerkkaart gebruiken.
Lekker brak, niet?
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Verwijderd
Laat maar.. .
Verwijderd
Verwijderd
Zet de duplexmode van het kaartje eens op 10half, de auto stand levert soms problemen op.Op woensdag 31 januari 2001 21:47 schreef Overspeed het volgende:
Yep, een vriend van me heeft precies hetzelfde probleem. Hij had een nieuwe PC, en daarin zat geen ISA slot, dus had ie een PCI netwerkkaart gekocht, maar werken... ho maar. Instellingen staan goed en kabels zijn ook goed aangesloten... (COM21 modem btw)
Het download ledje blijft trouwens constant branden (niet knipperen zoals bij mij), en het upload ledje brand/knippert totaal niet..
OK, ik zal het ff doorgeven. tnx.Op woensdag 31 januari 2001 23:05 schreef John_Doo het volgende:
[..]
Zet de duplexmode van het kaartje eens op 10half, de auto stand levert soms problemen op.
Bij mij was hiermee het probleem opgelost.
suc6
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Verwijderd