[PC]Warhammer: Mark of Chaos

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Even omdat ik me niet kan voorstellen dat er nog geen topic over is (al helemaal vanwege de supervette trailer van een tijdje geleden) een erg sneue TS:

Warhammer: Mark of Chaos is de opvolger van Warhammer: Dark Omen. Het is een RTS dat zich afspeelt in het Warhammer universum. Je bestuurd een leger tijdens een campagne. Dat leger moet je tijdens de gehele campagne onderhouden. Tijdens een veldslag word er dus niets gebouwd en moet je het doen met de manschappen die je hebt. Na en tijdens elke veldslag heb je goud kunnen winnen om daarmee je verliezen te compenseren en je manschappen en heroes up te graden. Dan zijn er heroes. Die zijn naast hun belang tijdens de veldslagen ook van belang voor het verhaal van de gehele campagne. Je volgt een vrij linair verhaal waarin een aantal van je heroes van essentieel belang zijn. Gaat je hero dood, dan is het dus einde verhaal.

Wat links:
De ongeloofelijke knappe trailer
De demo
officiele site

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ik heb dus de demo gespeeld, en ik moet zeggen dat ik het erg vond tegenvallen.
De campaign map zag er maar leeg een kaal uit.
Ik werd totaal niet in het verhaal gezogen. Bij Dark Omen was dat behoorlijk anders. Ook al bij de demo. Misschien heeft het iets te maken met de manier waarop conversaties plaats vonden; namelijk met de gezichten van de mannetjes bewegend in beeld. Iets wat ik ook mis tijdens de veldslagen.
Verder zijn de graphics wel mooi, maar zeker niet om over naar huis te schrijven. Daaraast had ik last van de het slagveld soms er onoverzichtelijk was. Grote muren die het zicht blokeren e.d.
Maar hopelijk zijn dat dingen die ze nog gaan fixen in de definitieve versie.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik had dit plots ook ergens gezien, wist totaal niet dat het in ontwikkeling was. Ik zal de demo wel even downloaden en uitproberen, Dark Omen heb ik gigantisch veel gespeeld, erg leuke single player en multiplay [enige nadeel waren de hoeveelheid maps]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Heb de demo gespeeld en kon me niet echt bekoren.
Voelde zo simpel aan, en de omgevingen waren in de demo vrij inspiratieloos en grauw.
Hopelijk zijn niet alle lvl's zo, zodra er wat reviews uit zijn ga ik er ff lang over denken:)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb de demo ook gespeeld, en vooral de laadtijden voor een missie irriteerde mij mateloos.
Voor de rest ziet het er wel goed uit, en voelt het wel een beetje aan als dark omen, al waren deze missies te makkelijk en kwam er nog totaal geen tactiek bij kijken, dus is het te vroeg om dat te zeggen
Toch kijk ik dus uit naar de uiteindelijke versie, die laatste missie bij dark omen, die moest ik echt 10 keer overdoen, maar om het dan uiteindelijk toch uit te spelen was natuurlijk wel een lekker gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 22-09 07:53
Ik heb een niet zo offieciele versie momenteel omdat ik even wil kijken of het me pakt. Nou, dit pakt me. Speelde vroeger Warhammer RPG met vrienden (dus potlood en papier) en op de een of andere manier blaast dit ding me echt van mijn stoel.
Morgen eens even een paar uur gamen en als het me echt bevalt, kopen die hap.
Dacht dat her dus eerst enkel tabletop vechten was, maar dat gemekker in de steden vind ik ook leuk en dan ook nog die side-mission.
Gaan met die banaan dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:04
leuk game :D de chaos units zijn erg sterk maar goed de archers van de "goede" kant zijn erg overpowerd >.< maar over het algemeen leuk game ^^

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:23

Bloodclot

Jawier!

de handgunners met hun volley ability is netjes

zelf heb ik de Order campaign uitgespeeld, laatste battle was wel indrukwekkend.
bleef niet veel meer van de wereld over, alles bezaait met lijken :)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
meer mensen last van het feit dat het spel gewoon om de haverklap crasht? vooral bij opnieuw starten van game en dan laden van een spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies van hetzelfde last :S

Vond het eerst leuk, maar ik safe dan in dat dorpje na de eerste missie (empier), als ik die save dan laad en naar de volgende missie wil gaan dan crasht hij.. ik word er helemaal gek van.. nu echt al 5x die eerste missie opnieuw gedaan. Kijken of een reinstall werkt, anders is het gewoon erg jammer van dit spel, want ik vond het tot nu toe best aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel de laatste patch (1.2) geínstalleerd? ook kan je "random sounds" (oid) uitschakelen wat iets schijnt te helpen.

Van crashes hier geen last gehad maar laadtijden van dit spel zijn echt afschuwelijk slecht. Zelfs bij het verlaten van een spel kan je koffie gaan zetten. Tevens lijkt het wel of al de goede interface mogelijkheden die ze ontwikkeld hebben in de loop van Warhammer 40k en CoH gewoon vergeten zijn. Het is een andere ontwikkelaar maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:56:
Wel de laatste patch (1.2) geínstalleerd? ook kan je "random sounds" (oid) uitschakelen wat iets schijnt te helpen.

Van crashes hier geen last gehad maar laadtijden van dit spel zijn echt afschuwelijk slecht. Zelfs bij het verlaten van een spel kan je koffie gaan zetten. Tevens lijkt het wel of al de goede interface mogelijkheden die ze ontwikkeld hebben in de loop van Warhammer 40k en CoH gewoon vergeten zijn. Het is een andere ontwikkelaar maar toch..
laatste patch zit erop, en dan nog om de haverklap crashen. Leuk spel, maar compleet onspeelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 22-09 07:53
Vreemd, hier een nog niet legale versie (de legale wel al besteld, maar nog niet binnen) en nog geen crash gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:56:
bedankt voor de tips mbt random sounds. Loopt nu in ieder geval stabieler hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Raar dat het topic helemaal niet loopt terwijl het toch wel een retegoed spel is. _/-\o_

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Ik denk dat je 1 van de weinige bent. Een warhammer topic dat leeg staat zegt al genoeg.

Ik vind het zelf ook geen goed spel. Het is dat Dark omen het niet meer goed doet op XP, anders had ik die wel weer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 10:55
Patch 1.6 maakt erg veel goed, op de fora van het spel kun je een beetje zien hoe de voortgang kwa patche gaat.

Grafisch is het een groot smulfeest, en ook kwa strategie is het redelijk te doen. Geen topper, en de diehard warhammeraars vinden het, zoals te lezen op de officiele fora, een lichte teleurstelling, maar de gewone gamer moet er toch zeker lol aan kunnen beleven.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Pagina: 1