Toon posts:

[2000] Access denied bij updaten software.*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte lezers,

Sinds enige tijd heb ik een probleem in het netwerk waar ik nog geen oplossing voor heb gevonden.

Info:
Windows 2003 Standard Editie server (eng)
Windows 2000 client (nl)

Nu heb ik een softwarepakket geinstalleerd op de client als local administrator.
Dit gaat allemaal goed en heb de eerste helft aan updates voor dit pakket geinstalleerd.

Vervolgens maak ik de pc lid van het domein en probeer ik wederom als local administrator de
updates op te halen. Tot en met het dowloaden gaat alles goed maar wanneer de update zichzelf
wil gaan installeren krijg ik de melding access denied.

Nu heb ik de policy van het domein al gecontroleerd maar kan niets vinden wat hier de oorzaak van
zou kunnen zijn. (misschien is dat ook wel omdat ik niet precies weet waar ik naar moet zoeken voor dit probleem)

Alle tips zijn zeer welkom.

(als deze topic volgens jullie moderators in ander topic moet dan graag verplaatsen)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 09:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik de temp install map weggooi is het probleem tijdelijk opgelost.
Een volgende keer bij het updaten is het probleem echter weer terug.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kan je iets specifieker zijn - op welk punt krijg je die access denied melding? :)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de late reactie. Access denied krijg ik wanneer de update zijn setup aanroept.
Oplossing hiervoor ook gevonden. (De update komt in een temp van het software pakket te staan.)

Oplossing was.
Temp map verwijderen en nieuwe map aanmaken genaamd temp.
Vervolgens is het 8) probleem opgelost.