raid op p5b eerst up daten?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• nils_vdg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-01 15:19
Ik heb een p5b deluxe aangeschaft en 2 samsung p120 250 gig HDD's. Deze wil ik in een raid 0 configuratie zetten. Op de asus site is er een update beschikbaar voor de raid controler, is het verstandig deze dan eerst te instaleren?

Het bestand is echter ingepakt 4 mb en omdat het een map vol windows bestanden is zal deze driver ook niet vanuit dos opgestart kunnen worden. Het probleem is dat ik de windows echter op deze raid 0 configuratie wil instaleren dus ik kan de raid 0 niet achteraf instellen.. Ik kan op de asus site geen goede beschrijving vinden van hoe ik de raid controler met deze driver zou moeten updaten. Verder is het de eerste keer dat ik een raid configuratie op ga zetten dus heb er geen ervaring mee.

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:41
In iedere RAID-controller driver die van de Asus site vandaan komt is er altijd het bestand makedisk.exe beschikbaar, hiermee kun je een diskette bouwen die met F6 geinstalleerd kunnen worden

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit staat gewoon in de handleiding van het moederbord uitgelegd :) De update kan je altijd achteraf doen.

Gebrek aan inzet + research, topic dicht dus. Zie verder ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) voor een uitleg van de werking van GoT.

[ Voor 8% gewijzigd door BalusC op 08-11-2006 06:28 ]

Dit topic is gesloten.