Toon posts:

LCD/plasma: beeldkwaliteit niet bijzonder hee

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

als ik zo in Carrefour rondloop en kijk wat er voor LCD/Plasma TV's zijn dan zie ik zelden eentje met een toelaatbare beeldkwaliteit. 8)7 Die oude bakken doen het beter verdorie???

ik zie..ik zie..teveel pixels, te lang stilstaande beelden, ghosting (responstijd??)

Mijn vraag is simpel. Ik zoek naar de variabelen die ik moet kennen om een goede van een slechte TV te onderscheiden. Contrastwaarden, reponstijd, resolutie, Hz,...? Wat nog???

Nu het richtbudget ligt rond de 800-1500€. Wat denken jullie experts?

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:19

Reinier

\o/

Ik weet niet hoe het in de Carrefour eraan toe gaat, maar hier bij de Media Markt sluiten ze die dingen zo brak aan dat je niets over de beeldkwaliteit kunt zeggen.

Verwijderd

helderheid? :P

Verwijderd

Topicstarter
Reinier schreef op woensdag 08 november 2006 @ 01:48:
Ik weet niet hoe het in de Carrefour eraan toe gaat, maar hier bij de Media Markt sluiten ze die dingen zo brak aan dat je niets over de beeldkwaliteit kunt zeggen.
Idd. Maar mijn probleem stelt zich ook bij individuele LCD's die aangelosten waren op Telenet Digital en het beeld was toch altijd ghosting e ghosting en pixelachtig... zijn die dingen nu wel de moeite waard??

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is een wel HEEL algemene vraag die je alleen voor jezelf kan beantwoorden. Er zullen mensen zijn die dat wel vinden (zie de vele vele ervarings topics) en mensen die het niet vinden. Voor jezelf zal je het zelf moeten bepalen. Als jij ze lelijk vindt, moet je ze niet kopen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.