Toon posts:

Probleem met driver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een 7800GT xfx mijn probleem is:
Ik heb mijn schijf geformatteerd en nu wilde ik alle drivers weer instaleren alles is geïnstalleerd behalve mijn driver van mijn vga kaart.
Ik download de nieuwste driver via de site van nvidia en wil hem instaleren maar ik krijg de fout melding:

the contenst of this file cannot be unpacked. The executable you are attempting to run has been corrupted. Please abtain another copy of the file, verify its integrity, and try again.

Wie heeft dit probleem ook gehad of wie weet een op lossing:

Alvast bedankt

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je download is corrupt lijkt het. Probeer hem opnieuw te downloaden, haal dezelfde driver ergens anders vandaan of download een andere versie :)

Verwijderd

Eens met ^^^^ :)

Als dat nog steeds niet lukt:
Driver CD'tje van je kaart pakken, de 'oude' drivers daarvan installeren
Eventueel PC van je ouders/broer/zus/broertje enz pakken, www.nvidia.com en met die pc ff drivertjes halen :)

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Heb je toevallig een op nVidia gebaseerd moederbord? Heb je daarbij de Network Manager + firewall geinstalleerd? Deinstallen en probeer het nieuw, ook van andere sources indien mogelijk.

Instagram / YouTube

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb div dinge geprobeert en heb wel iets kunne instaleren. heb daar na een 3dmark06 test gedaan.
de score is :3963 is dit normaal?

7800GT xfx
amd 4200+ x2
A8n-SLI delux mobo
1 gb werk geheuge

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
3D Mark scores kun je op de site van de makers van 3D Mark (www.futuremark.com) vergelijken. Neem daar dus even een kijkje :)
Pagina: 1