https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Verwijderd
Verwijderd
EDIT:
Inderdaad, er is eerder iets over gelachen geschreven. Zie dus ook AlmereGrid
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 23:38 ]
Verwijderd
Ja nog heeeeeel erg veeel vrees ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!Robinski schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:01:
er is nog veel Grid computing promotie nodig in Nederland volgens mij
Wanneer mensen contacten hebben bij computerbladen of andere media wil ik hier graag gebruik van maken.
Het lukraak mails sturen dat wij een leuk onderwerp vormen is niet echt succesvol en is volgensmij ook niet de juiste weg.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Verwijderd
BTW, Ik ken de nu langzamerhand de meeste mensen binnen nederland die aan grid-werk doen... Nederland kan een stuk verder zijn in zaken dan ze nu is hoor!
m.
Kun je het niet proberen via VNU? Die heeft toch ook bladen als Computer Idee.iisschots schreef op woensdag 08 november 2006 @ 09:42:
Het is heel lastig om artikelen over DPC in de media te krijgen. (buiten t.net en FOK)
Wanneer mensen contacten hebben bij computerbladen of andere media wil ik hier graag gebruik van maken.
Het lukraak mails sturen dat wij een leuk onderwerp vormen is niet echt succesvol en is volgensmij ook niet de juiste weg.
Proud member of La Petite Cows Now graazing for Rosetta.
Verwijderd
Naja jullie snappen het punt wel
Verwijderd
net nog..............Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:08:
Jah en aangezien tnet tegenwoordig eigendom is van VNU valt eigenlijk GoT daar ook onder... en daarmee is een indirecte relatie tussen DPC en VNU gelegd.... en... en...
Naja jullie snappen het punt wel.
Bij de kapper zeker!Xaverius schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 22:49:
Vandaag viel ik bijna in de WC-pot toen ik de computertotaal las ()
Voor het in de pers krijgen van berichten over DPC wil ik ook wel hulp bieden. Ik schrijf regelmatig persberichten en artikelen, en ik heb een mailinglist van een hele hoop redacties van een hele hoop bladen.
Ej, Xav, hoezo tegelijk? Volgens React was ik eerder
[ Voor 7% gewijzigd door Rollerjooster op 08-11-2006 19:00 ]
Forza Mucca!
edit: Ej RJ, eens niet tegelijkertijd met mij posten!
[ Voor 16% gewijzigd door Xaverius op 08-11-2006 18:57 ]
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Verwijderd
m.
Ja, maar dit is helemaal geen Grid Computing. Ook al heet het AlmereGrid. Het woord Grid wordt tegenwoordig te pas en te onpas gebruikt. Sommige bedrijven noemen zelfs hun clustercomputer 'grids'.Robinski schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:01:
er is nog veel Grid computing promotie nodig in Nederland volgens mij
Voor wat Grid Computing wel is, verwijs ik de geinteresseerde Tweaker naar het standaardwerk van Foster en Kesselman: The Grid 2: Blueprint for a New Computing Infrastructure.