Asus iPanel

Pagina: 1
Acties:

• Rembro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-02-2024

Rembro

AMD Rules

Topicstarter
is dit geinige apparaat geschikt voor alle
Asus moederborden
ik zit er aan te denken om dit ding in combinatie te kopen met A7V

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Volgens mij alleen de CUSL2(C) bordjes.

Verwijderd

nee, alleen voor asus cusl2

dus: volgende keer een intel nemen ;)

edit:
waarom zie ik mijn icoontje niet?

Verwijderd

Waarom zou je in godsnaam zoon ding kopen?

Verwijderd

Voor de heb en toch het leuke overzicht van je computer. En het displaytje staat leuk.
Alleen ja, alleen niet voor een Asus A7V bijvoorbeeld. En die heb ik nou net....jammer :(

>:)

• Artcore
  • Niet online
Op woensdag 31 januari 2001 21:22 schreef Alchemy het volgende:
Waarom zou je in godsnaam zoon ding kopen?
Zo'n ding is best cool. Kan je voltage, busspeed, temp. en nog wat shit supermakkelijk aflezen.

Verwijderd

Nieuwe Asus A7M266 (AMD760) moederbord is het eerste Athlon moederboard welke iPanel ondersteund.

Mijn mening is dat je eigenlijk beter een "universele" versie kunt kopen. Grote kans dat je daar voor je volgende systeem ook wat aan hebt.

Verwijderd

Wie durft de uitdaging aan ?

Koop zo'n iPanel en dokter uit hoe de connecties zitten, en of er eventueel (vast wel) iets extra's voor gesoldeerd moet worden.
Ik heb er net te weinig verstand van, anders begon ik er zelf wel aan.

Verwijderd

Geen vrijwilligers ?, en ik dacht dat er hier een paar jongens zaten met een flinke elektronica knowledge.

Verwijderd

kan wel op een a7v hebik ook draait perfekt

• SmokeyTheBandit
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ipanel is er in verschillende revisies !

De nieuwste kan op de A7V 266-E en de A7V333 dat ik weet maar er zijn er misschien wel meer waarmee hij compatibel is ;) :)

Turn it off and on again.

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:40
Op woensdag 17 april 2002 01:16 schreef k-tec het volgende:
kan wel op een a7v hebik ook draait perfekt.
Dat is misschien nu wel mogelijk, in de voorbije 14 maanden kan er veel gebeurd zijn hé. :)
Op woensdag 31 januari 2001 22:12 schreef CybErvee het volgende:
Wie durft de uitdaging aan ?

Koop zo'n iPanel en dokter uit hoe de connecties zitten, en of er eventueel (vast wel) iets extra's voor gesoldeerd moet worden.
Ik heb er net te weinig verstand van, anders begon ik er zelf wel aan.
Op donderdag 01 februari 2001 10:03 schreef CybErvee het volgende:
Geen vrijwilligers ?, en ik dacht dat er hier een paar jongens zaten met een flinke elektronica knowledge.
Wil ik wel ff doen. Maar wie bezorgt mij een iPanel?

Verwijderd

ding werkt ook op A7V266-borden

• Hein
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik heb ook zo'n i-panel(basic) aangeschaft. Maar ik vind het niet echt meerwaarde toevoegen aan mijn pc. De metingen kunnen niet automatisch verspringen en behalve de bootcode weergave (kunnen wel eens uitkomst bieden) kan je alles ook aflezen via bijv. MBM.

Ook blijft de computer een paar honderd mili seconden hangen als je een andere readout wilt zien. Erg iritant als je net muziek zit te luisteren. Zelfs het laatste beta bios van mijn a7v plank heeft die bug? nog steeds.

Dan is er nog de bevestiging, er zit maar een schroefophanging aan de zijkant, ipv 2 zoals bij de meeste 5 1/4' cdrom spelers zodat, bij mijn kast dan, het i-panel niet goed in een lege bay past. Misschien ligt het wel aan mijn kast, maar het is niet echt handig.

De 2 usb sloten kunnen wel handig zijn, mits je kast niet te groot is want de usb aansluiting zit helemaal onder op het bord, en je raadt het al, die kabel haalde het net niet. Mijn kast is bdw een gewone midi-tower.

Als ik dit eerder geweten had zou ik dat ding niet gehaald hebben. Sorry voor deze klaagzang, maar misschien wel waardevol om te vermelden.

Verwijderd

Tja en dan weet ik nog meer ellende..
Ten eerste moet je je iPanel eerst met de soldeerbout ombeunen als je een A7M hebt, omdat je pc anders vaak niet booten kan.
En ten tweede schijnen de ledjes nogal schuin door.. Ja hoe leg je dat uit.. Als ergens in het midden een LEDje brandt dan verlicht ie ook de andere LEDs en is het moeilijk te zien welke LED nu eigenlijk brandt..

Maar een voordeel is er ook. Vervang alle LEDs voor blauwe en trek er een stukkie krimpkous over zodat ze alleen rechtuit licht uitstralen. Geloof me dat ziet er 's avonds leuk uit :)

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02 22:37
Dan moet je gewoon ff op die asus site kijken bij het mobo dat je wil hebbe, daar staat het wel bij of hij dat ondersteund.
Ik heb ff op internet gekeken: Suits recent Asus boards like CUSL, CUSI, A7M266, A7A266, CUV266, P4B, A7V266E, Tusl2

Nog een vraagje, ik heb zelf een Asus a7v-e, die ondersteund het eigenlijk niet, maar er zit een plaats voor die connector, alleen geen pinnetjes, maar alle ic's in de omgeving zitten er wel op, weet iemand of dat dan toch makkelijk te maken is?

Verwijderd

je hebt er geen flikker aan! ik had een cusl2 + ipanel maar het is echt meuk! digidoc 5 is mooier en beter
Pagina: 1