{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Aanstekertje? zo een uit de auto? Denk het wel hoor...Op woensdag 31 januari 2001 21:19 schreef MaDLiVe het volgende:
IS zo een aanstekertje in je kast eilig tijdens een full-load van je pc met een 300watt voeding ??
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Verwijderd
Tweaken is een dure hobby
ROFL!
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Zorg dat je je bay goed hebt afgedekt!Op woensdag 31 januari 2001 21:46 schreef Alchemy het volgende:
Maar word zoon aansteker niet warm? en hoe zit het met de plasticbay waar ie inkomt dan?
een vriend van me heeft het ook alleen die was eerst een bay minder rijk
* delyver proeste het uit van het lachen
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Waarmee afdekken dan?Op woensdag 31 januari 2001 22:26 schreef delyver het volgende:
[..]
Zorg dat je je bay goed hebt afgedekt!
een vriend van me heeft het ook alleen die was eerst een bay minder rijk
* delyver proeste het uit van het lachen
Verwijderd