Toon posts:

Sweex LB000021 krijg geen ip

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Mijn probleem is dat sinds upc mij gister onterecht heeft afgesloten ik geen verbinding met mijn router meer kan krijgen. Upc had mijn chello account alvast verwijderd. Dit is inmiddels opgelost en kan ik van mijn modem gewoon een ip-adres krijgen.

Als ik van de router een ip probeer te krijgen, krijg ik steeds een 169.* auto ip
Ik heb dit met meerdere pc's geprobeerd (3com 10mbit, realtek 100mbit en laptop met intelchipset 100 mbit.
Ik heb dit geprobeerd op automodus, en op 10mbit half duplex met alle kaarten.
Ook heb ik de drivers van de Netwerkkaart opnieuw geinstalleerd op alle systemen.
Ook heb ik zo'n 5 verschillende utp kabeltjes geprobeerd waarmee ik wel een ip kan krijgen van een thomson eurodocis of een orange livebox.

Help pls :P

groeten,

Edwin

Verwijderd

Topicstarter
Kan niemand me helpen?

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:59
Heb je al je router geprobeerd te resetten?
Stroom eraf halen?

Anders moet je misschien de handleiding raadplegen :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-02 17:01
Suffe mogelijkheden eerst uitsluiten:

heeft je sweex zijn DHCP service uitstaan? (geen idee of dat mogelijk is).
Probeer anders een vast IP in de range van de sweex's default eigen IP. Dan kun je iig bij de config.

Verwijderd

Topicstarter
resetten idd ook geprobeerd, dhcp zou niet uit moeten staan heb daar verder niet aan gezetten. het begon toen ik de pc even overplugde van de router naar het modem om even te provisionen.. toevallig heb ik bij de upc helpdesk gewerkt en verklaarde ik mensen die dit problemen hadden voor gek.. what goes around comes around ;)

Verwijderd

Topicstarter
heb overigens wel vaste ip's proberen in te stellen maar werkt ook niet..
Pagina: 1