Ik heb nieuwe speakers geïnstalleerd en hoe het komt weet ik niet maar ik ben mijn wav. files die onder media in Windows staan kwijt. Zo heb ik geen opstart- en afsluitmuziek meer. Hoe krijg ik deze terug geïnstalleerd?
Zijn de geluiden echt weg of staat het geluidsschema niet gewoon op 'geen geluiden'?Zoersel schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 22:03:
Ik heb nieuwe speakers geïnstalleerd en hoe het komt weet ik niet maar ik ben mijn wav. files die onder media in Windows staan kwijt. Zo heb ik geen opstart- en afsluitmuziek meer. Hoe krijg ik deze terug geïnstalleerd?
Verkeerd gelezen, de map media is dus leeg
Edit:
Als je email-account 2.5mb aankan, kan ik ze wel even emailen.
[ Voor 12% gewijzigd door Kixtart op 07-11-2006 22:09 ]
☻/
/▌
/ \
Ik heb die files nog wel op een andere partitie staan. Kan ik die gewoon knippen en plakken? Ik heb dat eens geprobeerd maar kreeg toch nog geen geluid.
Als de map leeg is kan je ze gewoon knippen en plakken naar c:\windows\media ja. Verder moet je ook kijken of, bij configuratiescherm->geluiden, je schema goed staat.Zoersel schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 22:23:
Ik heb die files nog wel op een andere partitie staan. Kan ik die gewoon knippen en plakken? Ik heb dat eens geprobeerd maar kreeg toch nog geen geluid.
En je geluid aanstaat natuurlijk
☻/
/▌
/ \
Yep, en daarna nog even het juiste windows geluidsschema selecteren onder het geluidsmenuutje in het configuratiescherm. Weet je zeker dat ze trouwens weg zijn in de media dir??? Hmmm
"That was left handed..." - JJH
Ja zeker, alle wav.files waren verdwenen. Ik heb ze nu terug gekopiëerd. Via config.scherm staat nu het geluidschema op: windows standaard. Verder staat alles onderaan op "uit". Ik heb al eens geprobeerd het opstartgeluid vanuit die mediamap te activeren, dat lukt maar dan krijg ik geluid dat precies in een lus zit en dus niet eindigt. Doe ik nog iets fout?
Probleem opgelost. bedankt voor alle hulp.
TS misschien handig om te vermelden in dit topic wat je precies hebt gedaan.
Misschien dat andere mensen die dit probleem hebben er dan wat aan hebben.
Ik had het geluk de wav. files vanuit een backup-partitie terug te kunnen kopieëren. Dan heb ik via Config>Geluid 3 tunes terug geactiveerd nl. opstart- en afsluit.wav van xp en prullebak. Belangrijk was wel na het activeren "toepassen" en "ok" aanklikken.
Pagina: 1