Toon posts:

Draadloos signaal zwak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste,

Wij hebben beneden een modem staan van speedtouch namelijk de speedtouch 716.
Deze modem heeft ook draadloos en beneden halen we draadloos een verbinding van 54G maar boven op zolder haal ik 1 mb en max 6 mb. Ook valt de verbinding wel eens weg.

Nu wil ik het signaal versterken met een range extender van linksys. Weten jullie of dit echt goed helpt? en in welke online shop ik er 1 kan kopen want ik kan geen winkel vinde die zoiets verkoopt.

alvast bedankt

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-03 20:06
Op de Tweakers Pricewatch vind je wel genoeg shops :)

Ikzelf gebruik overigens een Accesspount. Heb dus een router, vervolgens kabel naar boven naar het accesspoint en vanaf daar wifi.

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-03 10:38
Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:55:
beste,

Wij hebben beneden een modem staan van speedtouch namelijk de speedtouch 716.
Deze modem heeft ook draadloos en beneden halen we draadloos een verbinding van 54G maar boven op zolder haal ik 1 mb en max 6 mb. Ook valt de verbinding wel eens weg.

Nu wil ik het signaal versterken met een range extender van linksys. Weten jullie of dit echt goed helpt? en in welke online shop ik er 1 kan kopen want ik kan geen winkel vinde die zoiets verkoopt.

alvast bedankt
Volgens mij heeft iedereen die ik ken hetzelfde probleem met een draadloos netwerk. Zo groot is het bereik niet. Misschien kun je boven een acces-point installeren?

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-03 13:08
Inderdaad. Ik moet me eigenlijk ook aansluiten bij de rest. Het signaal is bij ons thuis onder ook veel te zwak om tot boven te komen. Daarom staat hier nu ook een accesspoint op mijn kamer

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:21

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:55:
en beneden halen we draadloos een verbinding van 54G maar boven op zolder haal ik 1 mb en max 6 mb. Ook valt de verbinding wel eens weg.
Wat je ook kunt proberen is het plaatsen van een goede antenne met minder demping. Overigens neem ik aan dat je 54Mb bedoelt ipv 54G en 1Mb / 6Mb.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum