Behuizing voor HD's

Pagina: 1
Acties:

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik ben op zoek maar een behuizing waar 8 HD's fatsoenlijk in passen, waar 2 DVD-ROM's en een diskettestation in kunnen, en een miditower-formaat heeft (met maximale hoogte van rond de 53/54 centimeter). Ik heb al gezocht, maar ik krijg iedere keer maar behuizingen met maar ruimte voor 4 of 5 HD's en 4 of 5 5.25" bays. Ideaal zou zijn 2 5.25" bays en de rest HD, maar ik kan hier echt geen enkel model voor vinden ;(
Hopelijk weet iemand hier een kast die dit heeft, als het meerdere kasten zijn is het ook geen probleem natuurlijk :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 08:22
Eerste wat me te binnen schiet en waarschijnlijk met mij vele tweakers, is de Coolermaster stacker.
Deze hebben ook speciale 4in3 modules waarmee je 4 schijven kan bevestigen in 3 5,25" bays

Edit: De CM stacker 830 is wat kleiner dan de oudere stacker versies, die zou interessant kunnen zijn

[ Voor 21% gewijzigd door Emcee op 07-11-2006 20:58 ]

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 07:07
kijk eens naar chieftech kasten, http://www.chieftec.de/?p...em=3807&k_id=&language=uk die kan er maar 6 kwijt miss als je er 2 in 5.25 bay hangt. Ik denk dat je anders snel bij een big tower uitkomt, zoals hierboven de stacker maar die is erg groot.

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:46
Antec P180 kan volgensmij 6 of 7 hd's kwijt in hd space en heeft 1x floppy en 4x external voor je opticals, dmv een HD silencer of adapter etc kun je die natuurlijk ook weer "hergebruiken" voor je hd's, 3-in-2 adapter etc.

• Mr Alfabet
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-11-2025
p180, stacker, thermaltake armor... beter zoeken kerel.. ik heb hier zelf nog n topic over gestart en uitgebreid verschillende cases behandeld... zoek maar es ff.