Toon posts:

hulp bij defect moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat het hier goed staat ik kon 123 niet een betere plaats ervoor vinden eigenlijk.

kort gezegd de stroomconnector van mijn laptop zit los nou ja hij kan wiebelen. ik kan mijn laptop hierdoor niet overal gebruiken alleen op een bureau en het liefst laat ik hem daar ook staan ivm mogelijke schade...

maar nu ik heb al moeite met dingen aan elkaar plakken laat staan solderen wie o wie kan mij helpen in de regionen limburg, brabant of twente... (staan op volgorde van mijn voorkeur)

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-05 14:24
Geen garantie op het beestje? Zo ja » terugsturen.

Wat lukt er dan niet met het solderen?

Verwijderd

Topicstarter
de connector van de voeding zit los soldeertin heeft daar aan 1 kant losgelaten nl. jammer genoeg geen garantie meer.

en ik laat het liever aan een kundig iemand over om het te solderen dan dat ikzelf ga prutsen...

als een kundig iemand het verkloot laten we maar zeggen vind ik al een stuk minder erg als ik zelf loop te klungelen en het ook verkloot.

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:58
Mooie titel trouwens, dat dekt de lading...

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-04 17:15
volgens mij was er iemand in het PMG topic die precies hetzelfde had gepost, met plaatjes en al en die heeft het laten solderen, zoek ff op laptop defect oid weet het niet precies..

Verwijderd

Topicstarter
DaFreakhead schreef op woensdag 08 november 2006 @ 08:50:
Mooie titel trouwens, dat dekt de lading...
sorry kon titel niet meer veranderen na der hand.

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-04 17:15

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:50

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels
Ik hoop dat het hier goed staat ik kon 123 niet een betere plaats ervoor vinden eigenlijk.
Als ik de rest van je topicstart zie vermoed ik eerder dat je niet echt ver gezocht hebt...

Maar goed, ik mis specs, ik mis eigen opzoekwerk naar soortgelijke problemen en pogingen om het zelf op te lossen die verder gaan dan plakband - en bovenal is GoT geen contactforum - als we dingen oplossen doen we dat on-forum en niet in Limburg, Brabant of Twente (namen, ook streeknamen, schrijf je met hoofdletter) :o

[ Voor 14% gewijzigd door dion_b op 08-11-2006 12:08 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.