Toon posts:

[PC] Swat4 UK versie doet het niet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Swat4 voor de pc gekocht installatie verloopt prima.
Het spel laadt.... en dan alleen een witte cursor, als ik hem beweeg verschijnt er een wit handje maar verder niets. :(

Ik heb de update gedwonload en deze is succesvol geinstalleerd ik heb de laatste drivers gedownload voor mijn ATI-video driver (Radeon 9250 256 mb AGP ) Ik heb mijn firewall een uitzondering laten maken voor Swat4... maakt niets uit ik houd alleen dat irritante zwarte scherm met dat handje en de cursor.

Ik zie wel eerst een crosshair en ik hoor kort een intro-geluid maar dan niets meer.
Iemand bekend met dit probleem en bekend met de oplossing? :?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:32:
Iemand bekend met dit probleem en bekend met de oplossing? :?
Helaas wel, uit eigen ervaring met een onboard Intel graphics controller waarmee ik Generals probeerde te spelen, en uit ervaring met posts hier. Vaak is de oplossing te vinden bij het installeren van nieuwe drivers, maar bij jouw ligt het probleem zeer waarschijnlijk bij de hardware, en kan de 9250 het spel gewoon niet aan. Het lijkt me raar aangezien een 9600 het spel nog wel redelijk draait, maar de 92xx reeks is nou eenmaal de low-end/mainstream uit de 9xxx serie.
Video: nVidia GeForce 2 (MX 200/400 not supported) w/32 MB or ATI Radeon 8500 w/64 MB with Microsoft DirectX 9 drivers installed
Dan zou het dus ook best kunnen, aangezien een 8500 afaik beter presteerd dan een 9250 (correct me if I'm wrong).

[ Voor 17% gewijzigd door Avalaxy op 07-11-2006 19:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Spellen als Scarface GTA SA Battlefield Vietnam etc etc draaien uitstekend ik snap het niet :?

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:52
Ik had dit probleem ook met battlefield 2. Dit kwam omdat mijn grafische kaart geen speciale techniek had (vb. pixel shader) Na een nieuwe en betere grafische kaart was dit probleem opgelost. Heb je niet toevallig een vriend met een iets zwaardere machine om het daarop op te testen ?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
Hamersma schreef op woensdag 08 november 2006 @ 09:22:
Ik had dit probleem ook met battlefield 2. Dit kwam omdat mijn grafische kaart geen speciale techniek had (vb. pixel shader) Na een nieuwe en betere grafische kaart was dit probleem opgelost. Heb je niet toevallig een vriend met een iets zwaardere machine om het daarop op te testen ?
Voor BF2 moet je idd minimaal pixel shader 1.4 hebben, en tenminste 128mb VGA ram. Ik denk inderdaad ook dat dit is waarom je SWAT 4 niet kunt draaien.