Voor het menu van een webapplicatie wil ik gebruik maken van een bulletedList met DisplayMode=Hyperlink. Vervolgens vul ik deze lijst met menu-items uit een database. Deze menu-items kunnen interne links zijn, maar ook externe. Behalve een andere url, moeten de interne links gewoon Target="_self" krijgen, maar de externe "_blank". BulletedList heeft weliswaar de eigenschap Target, maar daarmee geef je alle items hetzelfde target mee.
Kortom: het lukt me niet om het Target-attribuut van afzonderlijke (hyperlink)-items te wijzigen, en ik vraag me af of het uberhaupt kan. Zoeken levert me niks op, behalve het Target-attribuut van de BulletedList.
Ik wil liever geen gebruik maken van de navigatie-controls omdat deze wat minder flexibel voor CSS zijn vanwege hun tabelstructuur. Ook genereer ik liever niet de benodigde HTML in een functie, ik wil graag opmaak en code geheel gescheiden houden.
Vraag ik het onmogelijke? Zie ik iets eenvoudigs over het hoofd?
Ik hoop dat dit verhaal een beetje duidelijk is, en dat iemand me een stap verder kan helpen. Alvast bedankt!
Jo3p
Kortom: het lukt me niet om het Target-attribuut van afzonderlijke (hyperlink)-items te wijzigen, en ik vraag me af of het uberhaupt kan. Zoeken levert me niks op, behalve het Target-attribuut van de BulletedList.
Ik wil liever geen gebruik maken van de navigatie-controls omdat deze wat minder flexibel voor CSS zijn vanwege hun tabelstructuur. Ook genereer ik liever niet de benodigde HTML in een functie, ik wil graag opmaak en code geheel gescheiden houden.
Vraag ik het onmogelijke? Zie ik iets eenvoudigs over het hoofd?
Ik hoop dat dit verhaal een beetje duidelijk is, en dat iemand me een stap verder kan helpen. Alvast bedankt!
Jo3p