Toon posts:

PC en I-mac samen op ADLS?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi Folks,

Ik had een vraagje: Ik heb een PC, mijn vriendin die in de grafische sector werkt heeft een Apple. Nu willen we binnenkort ons gaan aanmelden voor Orange Family ADSL. Nu komt mijn vraag: kunnen onze computers samen op internet en dus ook tegelijk surfen? En zo ja: is dat moeilijk aan te leggen?

Alvast bedankt,

Spanjeganger

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:39
Ja dat kan. Is gewoon kwestie van een netwerkkabel van de Livebox naar jouw PC en eentje naar de Apple van je vriendin te leggen.

The devil is in the details.

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-03 14:51
Je krijgt (of koopt) een router en die heeft meerdere netwerk uitgangen, dus je PC en je mac kunnen tegelijk het internet op zonder problemen.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
Wow, das snel...thanks!

Spanjeganger

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Je krijgt een livebox, koop er een switchje en twee kabels bij en je bent in business.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Hahn
CyBeR schreef op woensdag 08 november 2006 @ 03:55:
Je krijgt een livebox, koop er een switchje en twee kabels bij en je bent in business.
Livebox heeft zelf al 2 aansluitingen.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Die schijnen niet altijd goed te werken :P

Switch is het goedkoopste en het makkelijkste.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Hahn
Een switch kost (extra) geld, dus het goedkoopste is het al niet. En het makkelijkste ook niet, want wat is nou makkelijker dan 2 computers gelijk op de 2 aansluitingen van de Livebox aan te sluiten.. :? Ik heb nog nooit gehoord dat één van de twee poorten minder zou werken dan de ander.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Hahn schreef op woensdag 08 november 2006 @ 08:40:
[...]

Livebox heeft zelf al 2 aansluitingen.
Dat weet ik, maar in het kader van 'laat ik ook een laptop kopen', ben je meteen klaar. En een switch kost ook wat, een tientje?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• n4m3l355
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-02 06:40
besluip de livebox van achter met een hamer stilletjes en sla er op los totdat ie geen licht meer geeft :P is een ellendig ding maar verder is wanadoo/orange wel goed ><

switchje kost je 10 euro +- van sweex, leg je ietsjes meer ner voor bv en netgear die kost je ongeveer 20 euro
zie
http://tweakers.net/price...Field=prijs&orderSort=asc
Pagina: 1