@home Web beheer + IE7 error

Pagina: 1
Acties:

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-07 22:43
Beste allemaal.

Ik heb een probleempje...
Heb sinds kort Internet Explorer 7 gedownload maar liep nu tegen het 1e probleem aan.
Alles werkt prima, behalve 1 ding.

Het @home web beheer.
Als ik wil inloggen kan dit, geen probleem. Na het onloggen krijg ik dit venster. (zonder die foutmelding)
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/4461/homedr6.jpg

Nu kan ik kiezen voor de Publieke pagina of de Prive pagina.
Voorheen (Internet Explorer 6 neem ik aan) werd de desbetreffende map geopend in Windows zelf. Dus niet in de Explorer. Hier kon ik dan bestanden uploaden.

Als ik nu op 1 van de 2 mappen klik krijg ik bovenstaande foutmelding. Dikke onzin is die.
Heb getest, met 1Gb dual channel drr400. Geen actieve processen, alleen IE7.

Met Firefox en Opera gebeurt dit niet maar die laten alleen de website zien als ik op de map klik.

Iemand dit ook gehad en heb je de oplossing?

• Crijnn
Niemand? :/

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:58
Misschien dat je @home ff moet inlichten/vragen ? Denk dat hun misschien beter kunnen helpen, als het aan hun site ligt iig.

off topic: Ik vind sowieso dat je hun webspace niet goed kan gebruiken met FF of IE7 omdat je niet simpel kan copy/pasten..

• Crijnn
Misschien dat je @home ff moet inlichten/vragen ? Denk dat hun misschien beter kunnen helpen, als het aan hun site ligt iig.

off topic: Ik vind sowieso dat je hun webspace niet goed kan gebruiken met FF of IE7 omdat je niet simpel kan copy/pasten..
FF en IE7 werken inderdaad niet goed. Zoals jij ook zal zegt, kan ik hieruit opmaken dat jij ook @Home webspace beheert? Zo ja, wat gebruik je?

Vraag me trouwens af of het aan @Home ligt of aan de browser.