Beste allemaal.
Ik heb een probleempje...
Heb sinds kort Internet Explorer 7 gedownload maar liep nu tegen het 1e probleem aan.
Alles werkt prima, behalve 1 ding.
Het @home web beheer.
Als ik wil inloggen kan dit, geen probleem. Na het onloggen krijg ik dit venster. (zonder die foutmelding)

Nu kan ik kiezen voor de Publieke pagina of de Prive pagina.
Voorheen (Internet Explorer 6 neem ik aan) werd de desbetreffende map geopend in Windows zelf. Dus niet in de Explorer. Hier kon ik dan bestanden uploaden.
Als ik nu op 1 van de 2 mappen klik krijg ik bovenstaande foutmelding. Dikke onzin is die.
Heb getest, met 1Gb dual channel drr400. Geen actieve processen, alleen IE7.
Met Firefox en Opera gebeurt dit niet maar die laten alleen de website zien als ik op de map klik.
Iemand dit ook gehad en heb je de oplossing?
Ik heb een probleempje...
Heb sinds kort Internet Explorer 7 gedownload maar liep nu tegen het 1e probleem aan.
Alles werkt prima, behalve 1 ding.
Het @home web beheer.
Als ik wil inloggen kan dit, geen probleem. Na het onloggen krijg ik dit venster. (zonder die foutmelding)

Nu kan ik kiezen voor de Publieke pagina of de Prive pagina.
Voorheen (Internet Explorer 6 neem ik aan) werd de desbetreffende map geopend in Windows zelf. Dus niet in de Explorer. Hier kon ik dan bestanden uploaden.
Als ik nu op 1 van de 2 mappen klik krijg ik bovenstaande foutmelding. Dikke onzin is die.
Heb getest, met 1Gb dual channel drr400. Geen actieve processen, alleen IE7.
Met Firefox en Opera gebeurt dit niet maar die laten alleen de website zien als ik op de map klik.
Iemand dit ook gehad en heb je de oplossing?