Ik probeer een popup te openen en daar een onunload aan te hangen, zodat content op de opener ververst kan worden.
ik probeer het als volgt (klein stukje van flinke lap code):
Het scriptje loopt door een table heen op de pagina. De links in die table moeten een popup openen, in plaats van de link te volgen. Als in de popup genavigeerd wordt, moet de table ge-update worden (functie getContent()).
Ik krijg geen errors, geen alert, nix...
Gebruik in oPopUp.onunload, dan krijg ik een alert zodra de popup opent, maar als ik in de popup een link volg, gebeurt er wederom niets.
Is dit zo mogelijk, of probeer ik gewoon iets wat niet kan?
ik probeer het als volgt (klein stukje van flinke lap code):
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| function cChildModule(){ this.init = function(){ ... } this.updateLinks = function(){ var self = this; var aRows = this.oDiv.getElementsByTagName('tr'); for (var i = 1; i < aRows.length; i++){ var aUri = aRows[i].getElementsByTagName('a'); for (u=0; u< aUri.length; u++){ aUri[u].onclick = function(e){ stopClick(e); var oPopUp = window.open(this.href); oPopUp.oChildModule = self; oPopUp.onload = function(){ alert('unload!'); this.oChildModule.getContent(); }; return false; } } } } } |
Het scriptje loopt door een table heen op de pagina. De links in die table moeten een popup openen, in plaats van de link te volgen. Als in de popup genavigeerd wordt, moet de table ge-update worden (functie getContent()).
Ik krijg geen errors, geen alert, nix...
Gebruik in oPopUp.onunload, dan krijg ik een alert zodra de popup opent, maar als ik in de popup een link volg, gebeurt er wederom niets.
Is dit zo mogelijk, of probeer ik gewoon iets wat niet kan?