[PW] Webwinkel met verkeerde prijzen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 11:51
Ik was aan het zoeken naar een aantal producten in de pricewatch waarbij het bedrijf OBCS regelmatig bovenaan staat omdat het de laagste prijs is.
Alleen die prijzen komen keer op keer niet overeen met de prijs die ze in de webwinkel vragen (directe link), zelfs niet exclusief BTW komt de prijs er in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Kun je dergelijke fouten svp via het meldpunt aan ons doorgeven.:)

Ik heb een fout in de Pricewatch gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Dat is gebeurd maar naar aanleiding van dat gebeurt er niks ;)
Heb de indruk dat er niks mee gedaan wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:57

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Er staan op dit moment geen meldingen over OBCS open in het meldpunt, dus je melding is wel degelijk verwerkt.

Hoe het komt dat jij het idee hebt dat het nog steeds niet klopt is wat lastig te beoordelen zonder een concreet voorbeeld. (Behalve voor degene die jou melding verwerkt heeft natuurlijk).

Het heeft niet toevallig iets te maken met het feit dat OBCS gebruik maakt van meerdere leveranciers met bijbehorende prijsverschillen?

[ Voor 18% gewijzigd door Orion84 op 08-11-2006 13:59 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
3 voorbeelden van producten waarin ik zelf in geintereseerd ben, OBCS staat in dit geval in alle 3 de gevallen erbij met incorrecte prijzen.
pricewatch: Logitech Mobile Freedom Bluetooth Headset
pricewatch: Logitech Mobile Pro Headset
pricewatch: Logitech Mobile Express Headset

Andere leveranciers lijken mij geen excuus om verkeerde prijzen te hebben in de PW, ze linken het zelf ook nar het betreffende product.

Edit; nog wat random geklikt:
De volgende heeft een minimaal verschil, maar niet leverbaar.
pricewatch: Seagate Barracuda 7200.10, 320GB (7200rpm, SATA II, 16MB)
Maar hetzelfde type staat er 2x tussen waarbij de andere weer duurder ien ook weer afwijkt in prijs.

[ Voor 17% gewijzigd door Bender op 08-11-2006 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-09 23:21
Het is mij pas ook opgevallen dat OBCS erg vaak bovenaan staat, met zeer onrealistische prijzen. Deze heb ik gerapporteerd, maar ze blijven regelmatig terugkomen.

Misschien is er iets mis met hun DB koppeling, want zelfs bij een andere leverancier zal de prijs niet honderden euro's lager zijn dan bij hun concurrenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerB
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 10:35
(express even een topic van een jaar oud boven gehaald)

OBCS bied 500gb aan voor 15,98 en ze hebben er maarliefst 130 op voorraad, maar alsnog raad ik je aan snel te zijn aangezien ze met deze prijs niet anders dan als warme broodjes over de toonbank zullen vliegen: pricewatch: Western Digital Caviar RE2 WD5000YS, 500GB

raptors voor 12,72 p/s wederom snel zijn want er zijn vast nog meer liefhebbers van 10 raptors in raid0 : pricewatch: Western Digital Raptor WD360ADFD, 36GB (10000rpm, SATA, 16MB, NCQ)

(Ban dat hele OBCS gewoon uit de shopsurvey...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Dit is niet een probleem van OBCS, maar van meer shops. Die problemen zijn veroorzaakt door verkeerde prijsinfo vanaf de leverancier van die shops. Dit speelde gisteren ook al bij een aantal shops. Maar schijnbaar zijn er vandaag weer wat gevallen bijgekomen.

We zijn hier mee bezig :)

Update: De prijzen zijn inmiddels verwijderd uit de PW. De betreffende leverancier is op de hoogte gebracht en zodra we doorkrijgen dat het vanuit hun is opgelost keren de prijzen weer terug.

[ Voor 25% gewijzigd door Orion84 op 14-11-2007 11:23 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Gaat aardig mis met sommige bedrijven:
pricewatch: Asus F3U-AP015E
Mooie laptop voor 2 euro, maar het linkt alleen naar dvd'tjes ;)

Edit: nog een dus:
pricewatch: Asus F3U-AP013C

Oeps, ok :)

[ Voor 19% gewijzigd door Kixtart op 15-11-2007 09:52 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Meldt dat gewoon even via het meldpunt aub?

Pagina: 1