PHP/MySQL

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-11 22:02

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Topicstarter
hoi allemaal,

ik heb zojuist een forum online gezet voor mij en mijn vrienden, maar ik loop tegen 1 probleempje aan. Ik wil een nieuwe emicoontjes pack installeren en de ouden opslaan in een .pak bestand maar bij het opslaan van de ouder emicoontjes krijg ik deze fout:

code:
1
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/dothost.eu/vhosts/zgthomas.43i.net/includes/template.php(127) : eval()'d code:1) in /home/dothost.eu/vhosts/zgthomas.43i.net/admin/admin_smilies.php on line 265

dit zijn de lines:

admin_smilies.php

PHP:
1
2
3
4
        }

-       header("Content-Type: text/x-delimtext; name=\"smiles.pak\"");
        header("Content-disposition: attachment; filename=smiles.pak");

template.php

PHP:
1
2
3
        // Run the compiled code.
-       eval($this->compiled_code[$handle]);
        return true;

(de streepjes geven aan welke line de gelukkigen zijn)

mijn vraag heeft iemand enig idee hoe je dit probleem oplost?
het gaat indd om een standaard functie van een phpbb 2 forum waarmeer je een .pak bestand kan aanmaken voor je emicoontjes

bij voorbaat dank

[ Voor 6% gewijzigd door Zygivt op 07-11-2006 18:44 ]

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Probeer je dat pakketje op te slaan door een standaard feature in de (web)interface? Want dan ligt het probleem bij de maker van het forum pakket (wat gebruik je?)

Als je zelf er iets probeert uit te frutselen, dan snap ik niet precies wat je doet. Zet om te beginnen je error tussen [code][/code] tags en je php code tussen [php][/php], dan is je TS wat overzichtelijker.

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-11 08:48

Zyppora

155/50 Warlock

De error die je krijgt slaat op het probleem dat er output (vermoedelijk HTML) weggestuurd wordt, en daarna wordt er geprobeerd een header te sturen (de regel code die je aanwijst met het streepje). Als dit originele phpBB code is, dan denk ik dat je deze vraag beter op het phpBB support forum kunt stellen.

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:28

crisp

Devver

Pixelated

Zie Zyppora, je kan beter je vraag stellen op het phpBB support forum. Hier kan je prima terecht met vragen over je eigen geproggelde code (PHP hoort dan echter in Programming) maar wij bieden geen support op code 3rd party code...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.