hoi allemaal,
ik heb zojuist een forum online gezet voor mij en mijn vrienden, maar ik loop tegen 1 probleempje aan. Ik wil een nieuwe emicoontjes pack installeren en de ouden opslaan in een .pak bestand maar bij het opslaan van de ouder emicoontjes krijg ik deze fout:
dit zijn de lines:
admin_smilies.php
template.php
(de streepjes geven aan welke line de gelukkigen zijn)
mijn vraag heeft iemand enig idee hoe je dit probleem oplost?
het gaat indd om een standaard functie van een phpbb 2 forum waarmeer je een .pak bestand kan aanmaken voor je emicoontjes
bij voorbaat dank
ik heb zojuist een forum online gezet voor mij en mijn vrienden, maar ik loop tegen 1 probleempje aan. Ik wil een nieuwe emicoontjes pack installeren en de ouden opslaan in een .pak bestand maar bij het opslaan van de ouder emicoontjes krijg ik deze fout:
code:
1
| Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/dothost.eu/vhosts/zgthomas.43i.net/includes/template.php(127) : eval()'d code:1) in /home/dothost.eu/vhosts/zgthomas.43i.net/admin/admin_smilies.php on line 265 |
dit zijn de lines:
admin_smilies.php
PHP:
1
2
3
4
| } - header("Content-Type: text/x-delimtext; name=\"smiles.pak\""); header("Content-disposition: attachment; filename=smiles.pak"); |
template.php
PHP:
1
2
3
| // Run the compiled code. - eval($this->compiled_code[$handle]); return true; |
(de streepjes geven aan welke line de gelukkigen zijn)
mijn vraag heeft iemand enig idee hoe je dit probleem oplost?
het gaat indd om een standaard functie van een phpbb 2 forum waarmeer je een .pak bestand kan aanmaken voor je emicoontjes
bij voorbaat dank
[ Voor 6% gewijzigd door Zygivt op 07-11-2006 18:44 ]