Na tijden wikken en wegen heb ik besloten de HP Pavilion DV9055 te gaan halen (1299). Omdat ik uit ervaring weet dat een laptop buiten de eenjarige garantieperiode kapot kan gaan, wil ik graag een uitgebreide garantie afsluiten. Nu heb ik de volgende mogelijkheden:
Mediamarkt garantieverzekering via Actua: 205 euro
-3 jaar garantie (kostenloze vervanging van versleten/falende onderdelen)
-Verzekering tegen diefstal en schade
-3 jaar garantie
-Reparaties binnen 7 dagen uitgevoerd
http://h40039.www4.hp.com/wtyext/wtyinfo_table_du.jsp
Mediamarkt garantieverzekering via Actua: 205 euro
-3 jaar garantie (kostenloze vervanging van versleten/falende onderdelen)
-Verzekering tegen diefstal en schade
HP Uitgebreide garantie: 199 euroHet Media Markt Zekerheidsplan biedt een uitgebreide dekking en heeft duidelijke voorwaarden. De verzekerde risico’s zijn door Actua ondergebracht bij grote verzekeraars. Dit biedt u zekerheid, immers uw reparatienota’s worden altijd conform de voorwaarden betaald ook als er onverhoopt iets met Media Markt zou gebeuren.
De dekking van Het Zekerheidsplan is ook zeer ruim. Waar andere winkelketens vaak alleen maar een verlengde garantie aanbieden, biedt het Zekerheidsplan naast een verlengde garantiedekking nog veel meer. Ook van buiten komende onheilen (waaronder: vallen, stoten, water, kortsluiting) zijn gedekt! Dit, in combinatie met aantrekkelijke premies maakt Het Zekerheidsplan uniek. Het Zekerheidsplan is voor iedere productgroep op maat gemaakt
-3 jaar garantie
-Reparaties binnen 7 dagen uitgevoerd
http://h40039.www4.hp.com/wtyext/wtyinfo_table_du.jsp
Heeft iemand ervaring met een van de twee? Wat zijn de ervaringen? Mijn idee is dat je meer hebt aan een laptop die binnen een week weer terug is na reparatie, maar van beide is niet heel veel informatie te vinden.Standaard servicetoon volledige bericht
Reparatie binnen 7 werkdagen voor HP Pavilion of Compaq Presario PC's en HP Pavilion of Compaq Presario Notebook: retour naar het HP reparatiecentrum, thuis ophalen en afleveren.
Vervanging binnen 7 werkdagen voor HP printers, scanners, all-in-ones, digitale camera's en handheld PC's.
Aflevering van een gelijkwaardig vervangend product.
--------------------------------------------------------------------------------
Express service
Vervanging binnen 24 uur indien u voor 15.00 uur HP belt. HP levert thuis een gelijkwaardig product af en neemt dan tevens het defecte apparaat mee..
--------------------------------------------------------------------------------
Speciaal telefoonnummer voor klanten die een HP garantie-uitbreiding hebben aangeschaft.
U dient de HP garantie-uitbreiding aan te schaffen binnen 6 maanden na aankoop van het product (3 jaar garantieduur gerekend vanaf de aankoopdatum van het HP product, niet de aanschafdatum van de garantie-uitbreiding).
HP is gerechtigd u te verzoeken de aankoopfactuur te tonen van het HP product waarvoor de HP garantie-uitbreiding geldt.
Software-support is niet inbegrepen in de HP garantie-uitbreiding.
Het invullen van de serienummers van producten die door de HP garantie-uitbreiding worden gedekt, is vereist :
Door de klant in geval van een pakket (Registratiekaart of op het web).
Door de retailer in geval van een contract.
[ Voor 61% gewijzigd door arjandijk162 op 07-11-2006 16:11 ]