[XP]Java herinstalleren

Pagina: 1
Acties:

• Pino!
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-01-2018
In mijn enthousiasme heb ik bij het opruimen van mijn C: partitie ook de files van Java verwijderd.
Ik krijg het niet meer voor elkaar om dit te herinstalleren. Alleen nog geen nieuwe XP install geprobeerd maar daar heb ik ook geen zin in.
Heeft iemand een idee om dit terug te krijgen?

De komst van surround biedt de opnamestaf een ongekend arsenaal aan manipulatiemogelijkheden waar dan ook dankbaar gebruik van wordt gemaakt en waarmee het venster op de concertzaal vakkundig wordt gesloten. We luisteren verder via de brievenbus...

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Pino!
ja was het maar zo makkelijk, allemaal al geprobeerd.

De komst van surround biedt de opnamestaf een ongekend arsenaal aan manipulatiemogelijkheden waar dan ook dankbaar gebruik van wordt gemaakt en waarmee het venster op de concertzaal vakkundig wordt gesloten. We luisteren verder via de brievenbus...

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:57
Al geprobeerd met Windows Installer Cleanup Utility de oude Java installatie files te verwijderen en daarna te installeren?
Werkt ook als je bv Office niet kan herinstalleren/verwijderen bij gebrek aan installatie-media..

Afbeeldingslocatie: http://img359.imageshack.us/img359/5719/installercleanuppq6.jpg

Systeem Specs

• Pino!
Ga ik proberen thnx, ziet er veelbelovend uit.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:57
Nog gelukt? Ben wel benieuwd..

Systeem Specs

• Pino!
Nou het duurde even maar het werkt...
In eerste instantie niet maar daarna ging XP automatisch een update van Java ophalen en installeren en daarna werkt het perfect.
Heel hartelijk dank voor deze gouden tip

[ Voor 195% gewijzigd door Pino! op 12-11-2006 10:22 ]

Pagina: 1