Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Wanneer ik een prepay-pakket koop, kan ik de unlockcode opvragen een jaar na activatie.
Wanneer ik een abonnement afsluit met een gesimlockte telefoon, kan ik de unlockcode opvragen wanneer het abonnement 1 jaar loopt.

Heeft iemand ervaring met een los gekochte (zonder simkaart) telefoon met simlock?
Hoe controleert de provider hier of een toestel een jaar oud is? (Een bonnetje met een datum lijkt mij niet genoeg)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
nmgn231 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:15:
Wanneer ik een prepay-pakket koop, kan ik de unlockcode opvragen een jaar na activatie.
Wanneer ik een abonnement afsluit met een gesimlockte telefoon, kan ik de unlockcode opvragen wanneer het abonnement 1 jaar loopt.

Heeft iemand ervaring met een los gekochte (zonder simkaart) telefoon met simlock?
Hoe controleert de provider hier of een toestel een jaar oud is? (Een bonnetje met een datum lijkt mij niet genoeg)
Een bon met datum en het imei nr daarop is voldoende. De provider kan ook in de computer bekijken via het imei nr of het toestel een jaar oud is.

Ik begrijp verder niet precies je vraag omdat je zelf al overal antwoord op geeft. :?

• nmgn231
Ik geef twee situaties waarvan ik weet hoe de provider kan controlleren of het toestel een jaar oud is. In beide situaties wordt er niet naar een bonnetje gevraagd.

Maar wat ik vermoede was dus waar.

[ Voor 10% gewijzigd door nmgn231 op 07-11-2006 14:22 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
nmgn231 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:21:
Ik geef twee situaties waarvan ik weet hoe de provider kan controlleren of het toestel een jaar oud is. In beide situaties wordt er niet naar een bonnetje gevraagd.

Maar wat ik vermoede was dus waar.
Oke :?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

euh, een losgekochte foon is als goed is al simlockvrij hoor (voor zover ik weet)

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 07-11-2006 14:25 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• nmgn231
Maar gelockt kopen is een stukje voordeliger.

Ik had gehoopt dat er alleen naar een bonnetje gevraagd zou worden, op die manier hoef ik geen jaar te wachten op de unlockcodes. Een bonnetje met datum en imei nummer maken is namelijk niet heel veel werk.

Ik weet iig voldoende, thnx
Pagina: 1