Toon posts:

[Exchange 2000] Uiterlijk webmail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste forummers,

Van een kennis van me hoorde ik dat het mogelijk is om van de standaard webmail bijgeleverd bij Exchange op W2k de layout (uiterlijk) te veranderen. Zo schijnt het mogelijk te zijn om het uiterlijk van de webmail van Exchange 2003 te gebruiken. Schijnbaar moet dit mogelijk zijn nadat een aantal updates gedraaid zijn en Outlook 2003 is geinstalleerd op de server.

Al deze stappen heb ik ondernomen maar tot op heden heb ik nog steeds de webmail die standaard bijgeleverd wordt.

Zie ik iets over het hoofd? Ik heb het forum al eens doorgespit maar dit zonder resultaat.

Alvast hartelijk dank voor jullie reactie(s)!

Wes

Verwijderd

Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft, maar ik post het toch maar.

Wij hebben Exchange 2003 en wanneer ik de webmail open in Internet Explorer dan kan ik het uiterlijk (skin layout, wat je het ook wil noemen) veranderen. Doe ik dit echter in Firefox, dan lukt het helemaal niet omdat er bepaalde opties (onder andere dit, maar ook : rechtsklik en markeer als gelezen etc. ) weggelaten worden.
Ik merk het enkel op, omdat als je bepaalde zaken veranderd hebt op de Server zelf, en je ziet geen resultaat.. dan kan het eventueel hieraan liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je (vlugge) bericht.
Dit is inderdaad niet in te stellen, zowel via IE als Firefox kan ik binnen webmail zelf het uiterlijk niet wijzigen.

Een kennis vertelde me dat je dit nog kunt wijzigen d.m.v. het installeren van updates en de Office 2003 cliënt. Dit heb ik allemaal gedaan (alle updates zijn doorgevoerd) maar nog steeds geen resultaat. ;(

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:11:
Een kennis vertelde me dat je dit nog kunt wijzigen d.m.v. het installeren van updates en de Office 2003 cliënt. Dit heb ik allemaal gedaan (alle updates zijn doorgevoerd) maar nog steeds geen resultaat. ;(
OWA2000 kan je niet "even" een OWA2003 look geven door enkel Outlook 2003 te installeren hoor.
Denk dat dat een klok > klepel verhaal is.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Maar is het wel mogelijk Exchange 2003 op een W2k SBS te installeren?

Wanneer je Exchange 2003 (Engelse versie) installeert, is het dan mogelijk om INBOX permanent te wijzigen in POSTVAK IN (Nederlandse termen)?

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:32:
Maar is het wel mogelijk Exchange 2003 op een W2k SBS te installeren?

Wanneer je Exchange 2003 (Engelse versie) installeert, is het dan mogelijk om INBOX permanent te wijzigen in POSTVAK IN (Nederlandse termen)?
Voor Outlook kun je daarvoor een optie meegeven om de taal aan te passen.

edit:

en hier en hier gevonden.

[ Voor 16% gewijzigd door MegaTronics op 07-11-2006 15:04 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Verwijderd

Oulook op een exchange server is zowiezo geen goed idee.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37

A wise man's life is based around fuck you

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:53:
Oulook op een exchange server is zowiezo geen goed idee.
indeed

Microsoft does not support installing Exchange Server components and Outlook on the same computer (8>

EDIT: mmm dubbel na edit of per ongeluk dubbelpost :P :?

[ Voor 26% gewijzigd door Zwelgje op 07-11-2006 21:45 ]

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1