Smart #5 Review of deel je ervaringen met anderen via de WhatsApp groep
Nee, dit werkt meestal niet, omdat de kaart maar twee schermen tegelijk kan aansturen. Dat is in ieder geval op bijna alle kaarten zo.
De oplossing is een extra PCI kaartje voor je CRT. Dan gebruik je je GeForce voor je TFT en je TV.
De oplossing is een extra PCI kaartje voor je CRT. Dan gebruik je je GeForce voor je TFT en je TV.
Punctuality is the politeness of kings
Drie monitoren is niet mogelijk op een 'normale' videokaart. Twee is het maximum.
Voor een derde monitor dien je óf een tweede videokaart, óf een triplehead te gebruiken.
Voor een derde monitor dien je óf een tweede videokaart, óf een triplehead te gebruiken.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Je hebt idd 3 RAMDACs nodig hiervoor. Dat kun je eigenlijk alleen met de Matrox P750 en Parhelia kaarten doen. Of gewoon twee losse kaarten gebruiken
Oslik blyat! Oslik!
klopt volgens mij niet hoor, omdat je tft via DVI geen ramdac gebruikt. Ik kan altans op mijn 9800pro 2 tft's plus een TV aansluiten, mits me scherm via DVI eraan hangt, met die aangepast ati drivers (naam ff kwijt)dion_b schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:50:
Je hebt idd 3 RAMDACs nodig hiervoor. Dat kun je eigenlijk alleen met de Matrox P750 en Parhelia kaarten doen. Of gewoon twee losse kaarten gebruiken
[ Voor 5% gewijzigd door Rac-On op 07-11-2006 13:54 ]
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Met de ATI a.i.w. (x800 agp serie) kan je i.d.d. 2 schermen en een tv aansturen, maar dit wordt wel afgeraden.
Waarom?
Het 2e beeldscherm + TV worden met het zelfde signaal aangestuurd.
Dan kan 't volgende gebeuren:
- Tv krijgt een te hoge refreshrate of resolutie.....PLOF!!!
- 2e scherm wordt aagestuurd met een te lage resolutie en/of refreshrate, dus irritant slechte beeldkwaliteit.
Dit is dus eigenlijk geen optie, gewoon een 2e grake lijkt mij 't beste.
p.s. of 't met de nieuwere a.i.w.'s kan weet ik niet.
Waarom?
Het 2e beeldscherm + TV worden met het zelfde signaal aangestuurd.
Dan kan 't volgende gebeuren:
- Tv krijgt een te hoge refreshrate of resolutie.....PLOF!!!
- 2e scherm wordt aagestuurd met een te lage resolutie en/of refreshrate, dus irritant slechte beeldkwaliteit.
Dit is dus eigenlijk geen optie, gewoon een 2e grake lijkt mij 't beste.
p.s. of 't met de nieuwere a.i.w.'s kan weet ik niet.
Op mijn ATI kan ik ook 2 schermen en een TV aansluiten. Ik kan echter maar 2 verschillende beelden weergeven. De TV wordt altijd een clone van 1 van de anderen.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
TS heeft niet gezegd dat hij via DVI-D aansluit, via DVI-A (of DVI-I met converter) zit je wel degelijk achter RAMDACRac-On schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:53:
[...]
klopt volgens mij niet hoor, omdat je tft via DVI geen ramdac gebruikt. Ik kan altans op mijn 9800pro 2 tft's plus een TV aansluiten, mits me scherm via DVI eraan hangt, met die aangepast ati drivers (naam ff kwijt)
Oslik blyat! Oslik!
klopt, maar je hebt dus niet per se 3 ramdac's nodig...dion_b schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:52:
[...]
TS heeft niet gezegd dat hij via DVI-D aansluit, via DVI-A (of DVI-I met converter) zit je wel degelijk achter RAMDAC
wat Janoz zegt is bij mij idd ook zo: de tv is altijd clone van 1 van je 2 monitoren.
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Als de tv een clone is is op zich geen probleem (ook al is het maar een tijdelijke optie...).
Graag zou ik dus weten of dit mogelijk is met een NVIDIA Geforce 6600 GT (Asus) en zo ja hoe
.
Graag zou ik dus weten of dit mogelijk is met een NVIDIA Geforce 6600 GT (Asus) en zo ja hoe
Smart #5 Review of deel je ervaringen met anderen via de WhatsApp groep
Pagina: 1