[CoD2] Multiplayer blijft hangen tijdens laden map*

Pagina: 1
Acties:

• mr_derk
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:45
beste tweakers,

ik heb al een tijdje last van een naar probleem met cod2. Ik heb ongeveer 1 op de 3 keer als ik een multiplayer map laadt, dat het laadbalkje bij +/- 80% blijft hangen. Het enigste wat ik dan kan doen is ctrl alt del óf mn pc resetten.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
- cod2 opnieuw geinstalleerd
- windows opnieuw geinstalleerd
- de nieuwste videokaart drivers (guru3d.com)
- chkdsk
- mijn memory gescand met memtest86

bij het scannen van mijn memory ben ik er wel achter gekomen dat er 85 errors tevoorschijn kwamen. nu is mijn vraag: is dit het probleem, óf wat kan het anders zijn?

mijn hardware:
MOBO: asus p5b
Intel D 940 (3.2 ghz)
Asus geforce 7600GT
1gb kingston pc5300 667mhz cas 5
300gb western digital HD
monitor: samsung 940BF(19' 2ms)
router: Linksys WiFi WRT54G (ik maak geen gebruik van wifi op desbetreffende pc)

ik hoop dat iemand mij kan helpen!

bvd

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-11 08:03

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik denk toch dat je even moet kijken naar die errors, Heb je 2 reepjes, haal er eens 1 uit, kijken welke defect is, die er even uithalen, en kijken of je dan wel normaal kan spelen

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je hebt dit dus niet in single player? En hoe zit het bij andere spellen? Ik zou het raar vinden als het aan je geheugen zou liggen als je het specifiek bij multiplayer games hebt en dan ook alleen bij CoD 2

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-11 08:03

Totaalgeflipt

De enige echte

Fouten bij het geheugen zijn zowiezo niet echt relaxed. Ik zou het toch daar in zoeken. Heb dat zelf ook gehad.

• mr_derk
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:45
ik heb 1 reepje van 1 gig (helaas)

en dit probleem heb ik alleen bij cod2, andere games niet. ook alleen bij multiplayer van cod2

• GenFailure
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-03-2024
Misschien een longshot, maar kijk eens naar je firewall instelling.
Momenteel draai ik Zonealarm en als ik COD2 weinig/geen rechten geef dan blijft ie
inderdaad halverwege het opstarten van een MP-map ' hangen'.

Zoals gezegd, een longshot.
Succes.

• Jopperd
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 08:00
Gebruik je een onboard soundmax? Ik heb namelijk hetzelfde probleem en na lang googlen wordt er gezegd dat COD2 niet lekker met onboard soundmax overweg kan. Ik ben nu aan het kijken voor een geluidskaart

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:39

Clush

Do as I say...

Jopperd schreef op maandag 30 april 2007 @ 17:06:
Gebruik je een onboard soundmax? Ik heb namelijk hetzelfde probleem en na lang googlen wordt er gezegd dat COD2 niet lekker met onboard soundmax overweg kan. Ik ben nu aan het kijken voor een geluidskaart
een los kaartje ipv. een onboard is sowieso een goed idee, maar je zou eerst even kunnen kijken hoe het gaat als je de geluidskaart in de bios uitschakelt. dan weet je gelijk of het daaraan ligt, en kan je daarna alsnog een losse kaart halen :).

... not as I do.

Pagina: 1