[ASP] IDEAL Integreren

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RallyBanally
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-12-2023
Ik ben op dit moment bezig om voor een klant van mij i-deal te integreren. Paypal was gemakkelijk. Even een formpje plaatsen en klaar, maar met i-deal kom ik er niet echt uit. Kan iemand mij een voorbeeld script geven om mij op weg te helpen?
Ik heb gezocht op google en op dit forum, maar kan geen voorbeeld scripts vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graaf
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-03-2024

Graaf

blup

iDEAL heeft zelf voor o.a. PHP, ASP en JAVA voorbeeld scripts liggen.

Even inloggen op de dev portal van iDEAL met de inloggegevens van de klant z'n iDEAL abbo en je kunt er ook alle documentatie downloaden.

Ik heb enkele maanden geleden een begin gemaakt met een iDEAL implementatie voor Ruby on Rails.
Hiervoor hadden we de PHP voorbeeldcode ( die overigens erg ranzig inelkaar zat ) gebruikt om van af te kijken.

't Valt allemaal opzich wel mee. SSL Certificaat maken, uploaden op de dev portal. Wat XML requests heen en weer sturen over HTTPS en klaar.
Ze hebben hiervoor een testserver bij iDEAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 21:37

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Nee? Hier in PRG gaat het om het zelf programmeren. Een kant en klaar voorbeeld is gewoon een ordinair scriptrequest waarvan in Programming Beleid staat uitgelegd dat we die hier liever niet zien.

Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat van iDeal de documentatie zo slecht is dat je er niet mee uit de voeten kunt.

[ Voor 44% gewijzigd door Creepy op 07-11-2006 13:12 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.