Straks een vergadering gehad waarbij ik mijn auto parkeerde op een parkeerplaats met zo'n automaat waar je vooraf moet betalen en je zo'n kaartje krijgt waar een eindtijd op stond.
Toen ik terug kwam van de vergadering had ik nog een kwartier over op mijn kaartje.
Omdat ik nog even wou gaan lunchen heb ik weer een kaartje gekocht voor een uur.
Eerste kaartje: gekocht om 10.01 geldig tot 12.01
Tweede kaartje: gekocht om 11:47 geldig tot 12:47
Ik had dus eigenlijk nog van het eerste kaartje 14 minuten over.
Stel dat ik nou om 5 voor 1 bij mijn auto aangekomen was en er zat een prent op. Had ik dit dan kunnen weerleggen vanwege het feit dat er al een eerste kaartje gekocht was waarop ik nog voor een kwartier parkeren betaald had?
(ik had deze overigens naast elkaar op het dashboard gelegd, maar wel het tweede kaartje een klein beetje over het eerste kaartje heen.)
Toen ik terug kwam van de vergadering had ik nog een kwartier over op mijn kaartje.
Omdat ik nog even wou gaan lunchen heb ik weer een kaartje gekocht voor een uur.
Eerste kaartje: gekocht om 10.01 geldig tot 12.01
Tweede kaartje: gekocht om 11:47 geldig tot 12:47
Ik had dus eigenlijk nog van het eerste kaartje 14 minuten over.
Stel dat ik nou om 5 voor 1 bij mijn auto aangekomen was en er zat een prent op. Had ik dit dan kunnen weerleggen vanwege het feit dat er al een eerste kaartje gekocht was waarop ik nog voor een kwartier parkeren betaald had?
(ik had deze overigens naast elkaar op het dashboard gelegd, maar wel het tweede kaartje een klein beetje over het eerste kaartje heen.)
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::