Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[React] Error returnen vanuit een trigger

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Een simpele FR: triggers zouden de mogelijkheid moeten hebben om een error te retourneren waarop ook eventuele transacties gerollbacked worden :)

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Niet in de React-1 versies :)

offtopic:
En ja, we willen het zelf ook heel graag; maar laten we het dan meteen goed aanpakken

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Eigenlijk wil ik het op dit moment enkel voor edit_user en volgens mij is het daar triviaal toe te voegen...
Verder is het puur een kwestie van ervoor zorgen dat trigger_event ook weer returnvalues terugspeelt.

otoh kan ik natuurlijk zelf ook een rollback doen aangezien ik daar nog midden in de transactie zit :)

[ Voor 51% gewijzigd door crisp op 08-11-2006 23:07 ]

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

crisp schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:06:
[...]

otoh kan ik natuurlijk zelf ook een rollback doen aangezien ik daar nog midden in de transactie zit :)
Tjah; je zit inderdaad toch al in die transactie; dus kun je zelf ook wel een rollback triggeren ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Dat doe ik nu dus ook, gevolgd door een keiharde error en een exit() :)

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zo doen we het zelf inderdaad ook regelmatig [ook al is het, uiteraard, niet netjes en zou het netter moeten kunnen]

---

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.