Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Ik heb een apparaat nodig dat als MP3 speler kan dienen. Verder wil ik 'm gebruiken als fototank voor als m'n CF kaartjes vol zijn tijdens een reportage. En ik wil 'm gebruiken in de oefenruimte van m'n band om even de repetitie op te nemen voor evaluatie, en dat doe ik dan via een Line-ingang.

De Archos Gmini 400 en de Samsung YH-J70 kunnen dit allemaal.
Kan iemand voor mij een reden verzinnen waarom ik de Samsung moet nemen, of heeft iemand een goede reden waarom ik de Archos zou moeten nemen?

Bedankt voor de hulp en groeten,

Wilmar Boer

Verwijderd

Topicstarter
Nog even een aanvulling:
Klopt het dat de Samsung geen video-uitgang heeft waardoor je dus geen foto's en films op de TV kan bekijken? (De Archos kan dit wel)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het Archos Gmini 400/402 topic deel 4
\[MP3/OGG] Samsung YH-J70

Daar vind je alle mogelijke ervaringen die te vinden zijn op GoT. Bekijk ze, en oordeel zelf welke speler jij het beste vindt, dat kan niemand anders voor je doen. Je vertelt verder niet wat je eisen zijn, dus is het voor ons erg lastig te zeggen.
Ik heb zelf de Gmini 400, en die zou ik jou ook aanraden, maar dat is persoonlijk.

Als je trouwens waarde hecht aan Nes, Sega en Gameboy games, of bijvoorbeeld Doom I en II, of Quake 2, dan is de Gmini 400 een goede keuze, die kan dat allemaal. Lees de startpost van het topic voor meer informatie :)