Ik ben bezig met het opzetten van een 2003 Terminal Server. Ze maken gebruik van een web applicatie (Smartsite) die 2 DLL's geregistreerd moet hebben. Via regsvr32 reeds gedaan, maar dit was niet genoeg want ze moeten ook nog via register.exe als system global worden geregistreerd.
Als ik dit alleen doe krijg ik de volgende melding:
Ik kan alleen helemaal nergens vinden waarom die Access is Denied melding komt. Ik voer het uit met een account met voldoende rechten (zowel Domain Admin als Local Admin geprobeerd). In eerste instantie stonden de DLL's op het netwerk, maar die heb ik reeds verplaatst naar lokaal om te kijken of dit de oorzaak zou kunnen zijn (niet het geval).
Ik doe niets anders dan Microsoft vertelt dat je moet doen:
Terminal Server Commands: REGISTER.
Ook al geprobeerd in VGA mode (wederom geen resultaat, document is eigenlijk ook bedoeld voor NT 4.0 maar het is het proberen waard).
Registering OCX and DLL files as System Globals
Iemand een idee?
Als ik dit alleen doe krijg ik de volgende melding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| C:\>register "C:\DLL\tidycom.dll" /system Open file failed, rc=5 Error [5]:Access is denied. C:\>register "C:\DLL\ptools.dll" /system Open file failed, rc=5 Error [5]:Access is denied. |
Ik kan alleen helemaal nergens vinden waarom die Access is Denied melding komt. Ik voer het uit met een account met voldoende rechten (zowel Domain Admin als Local Admin geprobeerd). In eerste instantie stonden de DLL's op het netwerk, maar die heb ik reeds verplaatst naar lokaal om te kijken of dit de oorzaak zou kunnen zijn (niet het geval).
Ik doe niets anders dan Microsoft vertelt dat je moet doen:
Terminal Server Commands: REGISTER.
Ook al geprobeerd in VGA mode (wederom geen resultaat, document is eigenlijk ook bedoeld voor NT 4.0 maar het is het proberen waard).
Registering OCX and DLL files as System Globals
Iemand een idee?