Gek bugje?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-02 21:41

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Kwam denk ik net een frontpage bugje tegen, of een editor die niet wist wat hij wou.
Zag zojuist als nieuws post op de FP "Nvidia koopt *naam hier*" en toen ik er op klikte werd ik mooi voor een password en username gevraagt om het te kunnen editen. Bij de volgende refresh was hij (natuurlijk) weg. Maar het lijkt me zoizo niet de bedoeling dat ik het als simpele gebruiker zou moeten kunnen zien.
Is dit nou een foutje in jullie db, of toch echt een editor die het niet helemaal zeker wist? >:)

PS. post het maar hier omdat ik nergens bugsubmit kon vinden...

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Lijkt mij een nieuwsitem dat per ongeluk 'live' is gezet en vervolgens weer onder embargo is geplaatst ;)

Intentionally left blank

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Was waarschijnlijk een artikel waar nog een embargo op stond, maar al wel klaar stond om gepubliceerd te worden :)

Crisp :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Motrax op 07-11-2006 12:19 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Dat klopt, de nieuwspost in kwestie was gisteren al geschreven, maar over het hoofd gezien.

Om spuit13 te voorkomen doe ik er maar een slotje op. Voor bugs met betrekking tot de frontpage kun je anders overigens op devtrack terecht, maar als je twijfelt willen je hier best te woord staan hoor :)

[ Voor 41% gewijzigd door Yoeri op 07-11-2006 12:21 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Dit topic is gesloten.