ik ben sindskort begonnen bij een bedrijf waar ik de taak serveronderhoud op me ga nemen. Het is dus al een bestaande server met exchange erop. ook met de nodige probleempjes. Mijn vraag aan jullie is hebben jullie tips om een al bestaande server makkelijk te leren kenne? (dus alle instellingen, hoe de rechten gaan etc). Ik denk dat ik voor mezelf (en ook voor andere is dat misschien handig) een lijst ga maken met alle rechten. Volgens mij is er ook een programma voor waarmee je alle rechten zo uit kunt printen, daar ga ik nog achteraan.
Ik heb in de FAQ al wat rond gekeken voor optimalisaties, maar dat topic ging meer over windows 2003 server gebruik als desktop. Exchange doet ook vreemd op de server maar daarvoor is er wel een troubleshoot in de FAQ die ga ik nog doornemen.
Ik heb in de FAQ al wat rond gekeken voor optimalisaties, maar dat topic ging meer over windows 2003 server gebruik als desktop. Exchange doet ook vreemd op de server maar daarvoor is er wel een troubleshoot in de FAQ die ga ik nog doornemen.
Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!