Ik heb een formulier op mijn website, en om de ingevulde gegevens op te sturen naar mijn mailadres heb ik een php-pagina gemaakt:
Nu wil ik dus dat er bij komt te staan:
U kunt terug gaan door hier te klikken
Of dat die pagina in een nieuw venster wordt geopend, dat ik er neer kan zetten:
U kunt nu deze pagina sluiten.
Nog mooier zou zijn om die pagina in het formulier te laten verschijnen, zodat ze niet die pagina te zien krijgen, maar gewoon verder kunnen gaan op de site.
Hoe moet ik dit doen?
Ik heb wat gegoogled maar ik zag alleen maar iets van dit:
oid maar dit werkt niet...
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <?php $naam="Naam: $_POST[naam]\n \n"; $email="E-mail: $_POST[email]\n \n"; $bericht="Bericht: \n $_POST[bericht]\n"; mail('mijn@adres.com','onderwerp',$naam . $email . $bericht); echo("Je bericht is verzonden en zal zo snel mogelijk beantwoord worden.<br> Your message has been sent and you will get an answer as soon as possible."); ?> |
Nu wil ik dus dat er bij komt te staan:
U kunt terug gaan door hier te klikken
Of dat die pagina in een nieuw venster wordt geopend, dat ik er neer kan zetten:
U kunt nu deze pagina sluiten.
Nog mooier zou zijn om die pagina in het formulier te laten verschijnen, zodat ze niet die pagina te zien krijgen, maar gewoon verder kunnen gaan op de site.
Hoe moet ik dit doen?
Ik heb wat gegoogled maar ik zag alleen maar iets van dit:
PHP:
1
| U kunt terug gaan door "<a src=\"http://www.mijnsite.nl\">hier</a>"; te klikken |
oid maar dit werkt niet...