Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Een normale hostingprovider biedt toch webmail en laat je emailaccounts aanmaken in je controlpanel?
Verwijderd
Ik maak gebruik van DirectAdmin v1.27.5 en daar bestaat de mogelijkheid om naast mailboxen aan te maken, ook een limiet aan een mailbox te geven.
Verwijderd
Is DirectAdmin gratis dan?Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 10:18:
Ik maak gebruik van DirectAdmin v1.27.5 en daar bestaat de mogelijkheid om naast mailboxen aan te maken, ook een limiet aan een mailbox te geven.
DirectAdmin is een controlpanel die bij je hosting geleverd kan worden. Net als Plesk of webmin. Het is ook geen webmail pakket.
Dat is toch ook slechts een webinterface voor een mailserver, oftwel: Heeft toch ook niets met limieten op mailboxen te maken?rb338 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 10:27:
Squirrelmail?
Ik zou eens naar de diverse admin tools kijken (zoals DirectAdmin, Plesk of webmin). Heb je een heel overzicht met mailsystemen, dan lijkt het me verstandiger om de handleidingen goed door te lezen en er een aantal te testen...
Simpelweg vragen naar een kant-en-klare oplossing, is niet echt waar wij hier op zitten te wachten, zie ook: Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy
Simpelweg vragen naar een kant-en-klare oplossing, is niet echt waar wij hier op zitten te wachten, zie ook: Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()