Toon posts:

Solutions bug in visual studio 2005

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik een blanco solution in vs aanmaak en daar projecten aan wil toevoegen, verdwijnt de solution file en kan ik dus maar 1 project in toevoegen :?

iets over het hoofd gezien of zo?

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Het staat me bij dat dat een feature is ('solution less development'), ja ik weet ook niet wat de redenatie erachter is maar het zal ong. hetzelfde zijn als dat je in VB.NET niet meer references kan managen en bekijken in solution explorer.

Dus, workaround: gewoon project toevoegen ipv eerst een solution, dan krijg je een solution.

[ Voor 3% gewijzigd door EfBe op 07-11-2006 09:50 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
in VS 2005 zijn webprojecten verdwenen.

Er is echter wel een uitbreiding beschikbaar (te downloaden via microsoft) waarin je weer het "klassieke" model kunt gebruiken dat in VS.NET 2003 werd gebruikt.

http://webproject.scottgu.com/

als het over webprojecten gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door 4of9 op 07-11-2006 09:59 ]

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Verwijderd

Topicstarter
EfBe schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 09:50:
Het staat me bij dat dat een feature is ('solution less development'), ja ik weet ook niet wat de redenatie erachter is maar het zal ong. hetzelfde zijn als dat je in VB.NET niet meer references kan managen en bekijken in solution explorer.

Dus, workaround: gewoon project toevoegen ipv eerst een solution, dan krijg je een solution.
hoe werk je dan multiple tier :?
en hoe voeg je een solution na een project toe :? :?

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Tools -> Options -> Projects and Solutions -> General en daar Always show solution aanvinken :?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Verwijderd

Topicstarter
kenneth schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:35:
Tools -> Options -> Projects and Solutions -> General en daar Always show solution aanvinken :?
:X

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Dat was het dus?

Voortaan minder snel roepen dat iets 'n bug is. Dat is het in 90% van de gevallen namelijk niet ;)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Damn, weer een Feature ipv een bug :')
Pagina: 1