Toon posts:

Copyright schending door Tweakers.net

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het plaatje dat staat op:

http://tweakers.net/g/error/recyclebin.gif

Het recyclebin icoon is volgens mij copyright van Microsoft...Dat niet zo maar zonder toestemming van de eigenaar gebruikt mag worden (al dan niet in een andere setting). Heeft Tweakers hier wel toestemming voor? Ik zal het anders wel even melden bij Microsoft die best interesse hebben in evt. schending met zo veel bezoekers op Tweakers.net. Vooral vanwege het feit dat T.net zelf zo gefocussed is op evt. schendingen op haar forum van copyright...
Van Floppus:
Het is hier geen HK mensen, en ja, de FP ligt er even uit.
Dit is serieus bedoeld. Alleen serieuze reacties graag.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 22:40 ]

Verwijderd

Als dit een poging is van kritiek leveren met als doel T.net uiteindelijk te verbeteren, dan ben ik bang dat het niet zo'n beste poging is. Als het gewoon een of andere impulsieve uiting van ongenoegen is, dan is het ook niet zo'n beste poging. Heel serieus wordt je niet genomen.

Verder vind ik het wel een goed plan om bijvoorbeeld elke paar minuten, of na elke nieuwspost een statische set te genereren en die op een andere server te cachen. Liefst zelfs op een hele andere locatie waar je in geval van nood nog wel gewoon bij kunt. Dat is een prima plan om nog iets van een dienst aan te kunnen bieden mocht het grondig misgaan zoals nu. Maar dan nog krijg je genoeg commentaar van de eindgebruikers.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 22:40 . Reden: had hem nog in m'n Ctrl-V ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

get a life.

En als je nog zo'n butttopic opent zul je merken hoe beroerd het met mijn humeur is gesteld atm.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.