Toon posts:

Copyright schending door Tweakers.net

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het plaatje dat staat op:

http://tweakers.net/g/error/recyclebin.gif

Het recyclebin icoon is volgens mij copyright van Microsoft...Dat niet zo maar zonder toestemming van de eigenaar gebruikt mag worden (al dan niet in een andere setting). Heeft Tweakers hier wel toestemming voor? Ik zal het anders wel even melden bij Microsoft die best interesse hebben in evt. schending met zo veel bezoekers op Tweakers.net. Vooral vanwege het feit dat T.net zelf zo gefocussed is op evt. schendingen op haar forum van copyright...Verder vind ik het knullig dat T.net ondanks alle servers en geld van PCM het niet voor elkaar weet te krijgen een 'static (cached)' FP te laten zien tijdens deze storing.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 22:32 ]

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Uit welk bed ben jij met welk verkeerde been gestapt?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:41

Angeloonie

Cheeseburger Addict

OMFG :'( Ga anders triest doen zeg _O-

Gefrustreerd oid?

Waarschijnlijk zal het icoontje wel weer iets veranderd zijn :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Ik denk dat we dit wel onder fair use mogen scharen. Het is geen ripoff voor een eigen recyclebin... het is een illustratie. Net zoals een parodie.

Ik heb btw liever dat onze devvers hun tijd gebruiken om de database te repareren, dan dat ze een static versie in elkaar flansen. En daarbij, een beetje respect voor hun werktijden mag je ook wel tonen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 22:36 ]

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

haha hoezo frustraties

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-02 19:27

switchboy

-ruimte te huur-

Het icoon is anderom in perspective. Dus dit != de bin van MS hij lijkt er alleen op.

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
Ja, het klinkt inderdaad nogal boos :+

Offtopic: Rob, waar kan ik discussiëren over de publieke omroep? In NL hebben we Lingo, de Britten hebben 4 of 5 publieke netten met legio mooie films en series, België heeft Canvas (etc.)

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

Topicstarter
switchboy schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:34:
Het icoon is anderom in perspective. Dus dit != de bin van MS hij lijkt er alleen op.
Lijken op is hetzelfde (vgl. namaak artikelen).

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
[HK-modus]Maar ja, er worden ook bepaalde cartoonisten (een stel Denen waren het toch) met de dood bedreigd wegens het tekenen van een bepaald religieus figuur.
Dus tja, misschien wordt MS wel heel erg pissed off op Tweakers.net...[/HK-modus]

Maar goed, ontopic...man, get a grip, je gedraagt je alsof Tweakers.net je een enorm onrecht heeft aangedaan...

Verwijderd

Al heb je misschien wel een punt, ik denk dat T.net best bij machte en wijsheid is om daar legale acties voor te hebben ondernomen.. Ga anders mieren tellen op straat ofzo.. Ze zijn overigens nog lekker ook, heb ik me laten vertellen :x

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoe denk jij zo zeker te weten dat Tweakers.net geen afspraken heeft gemaakt wat betreft het gebruik van dat icoon?

🌞🍃

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij heeft de recycle bin van T.net een "pijltje" meer en staat de bak zelf er anders op. Dus het lijkt me geen schending.
Verder bedankt dat je T.net waar mogelijk onderuit probeert te halen. 8)7

Verwijderd

Het is hier geen HK mensen, en ja, de FP ligt er even uit.

Speciaal voor Cowboy_Bebop: Zou je je frustraties over het tijdelijk afwezig zijn van een deel van de site op een andere, wellicht constructieve manier, willen uiten? Natuurlijk ben je altijd van harte welkom een betere site te bouwen, wat afgaande op je commentaar in al twee topics blijkbaar niet zo moeilijk moet zijn.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 22:40 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.