Verwijderd
En dan bedoel ik natuurlijk te vragen of de TS bedoelt dat er bijvoorbeeld een veiligheidslek op de FP is.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 21:58 ]
Dat ie niet, "niet-lek" isVerwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:54:
Ik vraag me toch echt af wat je onder "lek" verstaat.
Vooroordelen ?!? Welnee ...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Nah.. Redundent uitvoeren is saai. dit is een veel leuker hebben ze tenminste een uitdaging
A Soldiers manual and a pair of boots.
Verwijderd
Het is knullig in de zin van dat ze ondanks alle servers en geld (van PCM) geen 'static (cached)' frontpage kunnen laten zien.c70070540 schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:18:
Knullig is misschien wat overdreven, maar ik vindt het verbazend dat een stroomprobleem meteen zo een uitval van een database server veroorzaakt. Als ik mij goed herinner is dat niet voor het eerst, maar dat kan ik mis hebben.
Verwijderd
Voor degenen die een TR hebben geplaatst: thanks!
Voor degenen die géén TR hebben geplaatst maar hier smartass gaan lopen uithangen: You know better than that
Voor degenen die denken dat Tweakers.net er zooooo vaak uit ligt: in tussentijd dat het even niet werkt, is het natuurlijk een mooie gelegenheid onderbouwde statistieken daarover te bouwen
Voor iedereen: Deze gaat dicht
Dit topic is gesloten.
![]()