Toon posts:

De tweaker.net voorpagina is lek.

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

...

Serverproblemen Frontpage

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 21:52 ]

Verwijderd

Ik vraag me toch echt af wat je onder "lek" verstaat.

edit:

En dan bedoel ik natuurlijk te vragen of de TS bedoelt dat er bijvoorbeeld een veiligheidslek op de FP is.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 21:58 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:38
Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:54:
Ik vraag me toch echt af wat je onder "lek" verstaat.
Dat ie niet, "niet-lek" is :D

Verwijderd

Topicstarter
Nu moet ik schrijven, hij was lek.
hint hint...

Verwijderd

Ik vind het knullig. Het lijkt haast wel zeker dat Tweakers er vaker uitligt vanwege storing of onderhoud of merge of wat dan ook dan andere grote websites (webwereld/slashdot).

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 13:20

Gé Brander

MS SQL Server

Knullig is misschien wat overdreven, maar ik vindt het verbazend dat een stroomprobleem meteen zo een uitval van een database server veroorzaakt. Als ik mij goed herinner is dat niet voor het eerst, maar dat kan ik mis hebben.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:15
alles redundent uitvoeren T.net dan voorkom je deze meuk :+

Nah.. Redundent uitvoeren is saai. dit is een veel leuker hebben ze tenminste een uitdaging :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

c70070540 schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:18:
Knullig is misschien wat overdreven, maar ik vindt het verbazend dat een stroomprobleem meteen zo een uitval van een database server veroorzaakt. Als ik mij goed herinner is dat niet voor het eerst, maar dat kan ik mis hebben.
Het is knullig in de zin van dat ze ondanks alle servers en geld (van PCM) geen 'static (cached)' frontpage kunnen laten zien.

Verwijderd

Voor de TS: Er schijnt werkelijk leven te zijn na GoT / T.net. Een topic op deze manier openen is in ieder geval niet de bedoeling :)

Voor degenen die een TR hebben geplaatst: thanks! :)

Voor degenen die géén TR hebben geplaatst maar hier smartass gaan lopen uithangen: You know better than that :/

Voor degenen die denken dat Tweakers.net er zooooo vaak uit ligt: in tussentijd dat het even niet werkt, is het natuurlijk een mooie gelegenheid onderbouwde statistieken daarover te bouwen :)

Voor iedereen: Deze gaat dicht ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.