[OS X] Muis gaat automatisch naar "OK" knop

Pagina: 1
Acties:

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hallo,

Sinds enkele dagen geleden is het geval dat mijn muis automatisch naar "OK" (e.d.) knoppen verspringt. Als ik bijvoorbeeld Command F invoer in Safari verplaatst mijn muis automatisch naar "Next". Waarschijnlijk is dit het gevolg van een hotkey welke ik onbewust heb ingevoerd. Ik wil het echter uit hebben staan, maar kan totaal nergens vinden hoe dat moet (verzin er maar eens een dekkend keyword op :P). Kan iemand mij hierbij helpen?

🌞🍃

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Zover ik weet zit dit niet in OSX ingebouwd dus je moet er iets voor geinstalleerd hebben... LazyMouse of QuickPoint mischien?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Beide applicaties zeggen me niets, Quickpoint kan ik op Google niet een vinden :P. Ik heb geprobeerd Crazymouse te starten en daarna te disabled (wellicht dat de settings daarmee terug worden gezet), maar helaas, geen effect.
Ik had dit overigens sinds het moment dat ik zat te spelen met AppleScript en Automater, maar of dat er iets mee te maken heeft :?

-- edit --
Aha! Na je post heb ik na zitten denken, CyBeR. Ik heb inderdaad muis-software geïnstalleerd (SteerMouse) welke blijkbaar deze functie bezit. Op een of andere manier is de functie aan komen te staan :P
Gooeed, opgelost. Bedankt :')

[ Voor 25% gewijzigd door kamerplant op 06-11-2006 22:53 ]

🌞🍃